---Justine---

Ik sloot de deur achter me en liep toen Harry achterna naar mijn kamer. Ik liep naar mijn bureau en vond een tijdschrift. Hmmm, ik kan me wel herinneren dat ik het gekocht heb, maar niet dat ik het gelezen heb. O ja, nu weet ik het weer, ik heb dat tijdschrift niet gelezen omdat er te veel one direction inzat en iedere keer als ik iets over hun hoorde sprongen de tranen in mijn ogen, omdat ik ze miste. Ik bladerde in het tijdschrift en stopte bij de foto’s van Harry en ik. ‘Gevonden!’ riep ik. Harry lag op mijn bed en keek naar me. ‘Toon ze eens.’ Zei hij terwijl een glimlach zich vormde op zijn gezicht. Ik liep naar hem toe en ging naast hem liggen. Hij keek in het boekje met een ernstige blik. ‘Zijn we geen prachtig stel.’ Zei hij terwijl hij keek naar de foto toen we aan het dansen waren. Ik was gevangen in zijn blik dus voor ik het wist lag Harry op me. Hij keek me diep in mijn ogen aan en drukte zijn lippen op de mijne. Zijn tong gleed langs mijn lippen en gewillig opende ik die. Onze zoen werd steeds wilder, Harry stopte de zoen voordat dit op iets anders zou uitlopen. ‘I love you.’ Hijgde hij. ‘I love you too.’ Hij kroop van me af en trok me recht. ‘Ik denk dat we maar best terug gaan voor ze ongerust worden.’ Lachte ik. Harry knikte en nam het tijdschrift van de grond. Ik keek hem raar aan, toen hij naar de deur liep met het tijdschrift. ‘Wat ga je doen met dat tijdschrift?’ ‘Meenemen.’ ‘Waarom? Je hebt de foto’s nu toch wel gezien.’ ‘Ja, maar ik wil ze uitknippen.’ Ik keek hem eventjes raar aan, en zuchtte dan. ‘Ik neem de foto’s dan mee naar Engeland, zo kan ik naar je kijken wanneer ik wil.’ ‘Dan heb ik geen foto’s meer om naar jou te kijken.’ ‘Die heb je wel, kijk hier eens rond, het hangt er vol met posters van mij, plus je kan er genoeg vinden op internet.’ Daar had hij een punt. ‘Jij wint.’ ‘Yes!’ ‘Kom je nu?’ vroeg ik terwijl ik naar de deur liep.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen