Luna's P.o.v

Met Kyara rijd ik steets dieper en dieper het bos in. Ik kom naar een paar uur bij een open plek met in het midden een rots in de vorm van een blad met symbolen uit de dieren taal erop. Ik spring van Kyara af en loop naar de rots. Ik moet een paar spreuken opzeggen waardoor de dieren en Mytische wezens zullen komen. Ik ben een beetje zenuwachtig want je weet maar nooit wie er komt opdagen. De ene keer zijn grote machtige dieren zoals beren en wolven aan wezig maar andere keren alleen konijnen en ratten.'Evena demse vile monge.'zeg ik wat betekend machtige wezens ik vraag u om raad. De symbolen op de steen beginnen groen te gloeien en ik voel de energie van verschillende wezens die hier heen aan het komen zijn. Nu is het maar een kwestie van wachten. Ik ga zitten op een boom stam en eet wat bessen die ik gevonden heb. Al vrij snel zie ik de eerste dieren komen. De eerste dieren die ariveren zijn 3 vossen en een grote uil. Dank jullie voor jullie komst en neem plaats wij wachten met de vergadering tot de steen stopt met gloeien en dus alle wezens die willen komen aan wezig zijn.De dieren buigen voor me en nemen plaats in een kring aan de randen van het oven veld.Na een tijd ariveren nog veel meer dieren er zijn nu al grote herten, verschillende roof vogels zoals arenden en valken. Ook komen er nu wolven en beren aangelopen. Een van de wolven komt naar me toe gerend. Plotseling herken ik haar, het is Laika mijn wolven vriendin van mijn dorp. Laika je bent gekomen wat heb ik jou gemist!Ik heb jou ook gemist mij lieve Luna ik was al bang dat ik je nooit meer zou zien.Ik omhels haar en we kletsen even bij. Ik kijk naar de lucht om te zien of er nog vogels aan komen en ik schrik me kapot van verbazing. Er komen net 1 pegasus, 1 grifioen en een draak aan vliegen. Die heb ik nog nooit bij een vergadering gezien. Ik sta op en loop naar het midden en de mytische wezens landen. Ik loop naar ze en buig. Wat een eer om u te mogen ontvangen. Het is ongelofelijk dat jullie machtige wezens zijn gekomen.Natuurlijk beantwoorden wij de hulp roep van onze koningin wij zijn tot uw dienst.Dat is fantastisch wat zijn uw namen?Ik ben Roêdon de heer van de grifioenenIk ben Gaela de prinses van de gevleugelde paarden.En ik ben Astrum de koningin van de draken.

Na de introductie stopt de steen met gloeien en begint de vergadering. Ik heb jullie vandaag bijeen geroepen omdat ik jullie raad en eventueel hulp nodig heb. Mijn dorp is aangevallen door de duisteren heer Salren en hij heeft 2 van mijn vrienden waaronder een mede Druïde gevangen genomen. Koning Steffen verbied het mij om ze te bevrijden en wil dat zelf doen. Maar hij kan dat niet zonder mijn hulp. Mijn vraag aan jullie allen is wat ik zou kunnen doen om ze te redden.Van alle kanten beginnen dieren te praten ik hoor dingen van de koning vermoorden tot een gang graven onder het kasteel maar niks waar ik iets mee kan.Stilte allemaal ik heb een idee. zegt Astrumhet wordt helemaal stil.Als wij nou s'nachts naar het kasteel vliegen en daar de toren gevangenis waar volgens Luna de gevanegen zitten openen en de gevangen bevrijden.Dat Lijkt me een goed idee alleen moeten er dan wel een aantal van ons voor een afleiding zoregn wie wil dat doen?Ik, Ik , wij hoor ik van verschillende kanten. Wij kunnen de boerderijen aanvallen en zo de boeren afleiden. zeggen de wolven. En wij kunnen de burgers in de stad bestoken. zeggen de roofvogels. En Mijn dochter Zeane heeft wel een appeltje te schillen met Salren. zegt Astrum.verder beloofde de beren met de wolven mee te helpen, de kleine dieren zorgde ook voor afleiding en de grifioen en de pegasus helpen met het vervoeren van de gevangenen. Geweldig dat jullie me willen helpen zullen we afspreken dat ze de aankomde volle maan gaan dat is over 5 dagen. Dan zijn mijn krachten en die van de wolven en draken het sterkst.Iedereen stemt in en de meeste vertrekken weer. De enige die overblijft is Kyara. Ik wil naar haar toe lopen als ik plotseling iemand uit de struiken zie komen. Het is Collin. 'Wat doe je hier Colin,'zeg ik half geschokt half boos. 'Ik heb je sporen gevolgt ik wou graag weten wat je in je schild voerd want ik denk dat ik al weet waarom je de wezens bij een riep. 'Waarom vertrouw je me niet als ik zeg dat het mijn zaken zijn.'Zeg ik boos. 'Ik vertrouw je wel Luna maar ik wil niet dat je in de problemen komt.''Het is lief van je dat je me wil beschermen maar er zijn dingen die ik gewoon moet doen!''Je gaat Merlot en Egon redden of niet?' 'Ja dat klopt.' Ik kan niet meer tegen hem liegen dus vertel ik mijn hele plan. 'Maar dat is gevaarlijk.' 'Colin mijn hele leven train ik al tegen gevaar, Mijn tocht naar dit land was heel gevaarlijk en eigenlijk alles wat ik doe brengt grote risico's met zich mee, maar daar voor ben ik geboren je weet nog half niet wat voor kracht er in mijn bloed zit.' 'Oke Luna dat kan zo zijn maar als je gaat ga ik met je mee.' Ik heb het gevoel dat ik niet kan wijgeren dus ik stem er mee in. Dan komt in eens Astrum terug gevlogen en land naast mij. Colin's ogen worden groot en hij trekt zijn zwaard. 'Laat je zwaard vallen Colin dit is Astrum zij help met de bevrijding van Merlot en Egon.' 'Maar het is een draak en ik dacht dat je alleen met dieren kon praten.''Ik zei net al je weet nog niet half hoe krachtig ik ben. Ik ben eigenlijk zeg maar de koningin van alle dieren en mytische wezens.'stamel ik verlegen.

Reageer (2)

  • IamAlice

    foei Collin afluisteren mag niet (N)(N)(N)(N)

    :P:P:P

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen