Foto bij Part 30

Fluthoofdstuk, I know... ;)

Ik glimlach breed. 'Misschien ben ik echt voor je gevallen.' Want ik heb een warm gevoel van binnen. Snel druk ik nog een kus op zijn lippen. Daarna lopen we weg. In ieder geval, weg van starende Harry en Charissa. Jake vlecht zijn vingers door die van mij en we lopen het park uit. En eenmaal terug bij de school geeft hij me nog één zoen, waarna ik richting huis loop. Ik doe mijn sleutel in het gat en open de deur, waarna ik op mijn bed plof. Oke, wat heb ik nou allemaal gedaan vanavond. Uiteten met Jake, verteld over David aan Jake, iets in een boom gekrast met Jake, Jake gezoend, Harry en Charissa gezien, Jake gezoend, naar huis gelopen met Jake, Jake gezoend. Ik zucht diep. Ik ben voor Jake gevallen.

En dus, de maandag op training. 'Demi!' hoor ik zijn stem roepen. Ik draai me om en voel zijn sterke armen om me heen, warme lippen op de mijne. 'Ook goede morgen, Jake.' lach ik naar hem. Zijn ogen stralen. Het is schattig. 'Oke allemaal! We beginnen bij het begin. Het verhaal! Demi, Jake, hier komen.' hoor ik Pure roepen. Snel lopen Jake en ik naar de rest. 'Oke, dus het verhaal. Een meisje, zielig mooi enzovoort, is een dienstmeid. Slecht behaldelt, bla bla bla. En dan het bal. Prince Charming kijkt in haar ogen en wordt verliefd.' Pure kijkt naar Harry. 'Dus niet vol irritatie,' hij kijkt naar mij. 'begrepen?' ik knik braaf. Dan gaat hij weer verder met zijn overdreven stem. Hij zingt half. 'De prins neemt haar in zijn armen en wil haar nooit meer laten gaan. Maar als de klok twaalf slaat rent ze weg.' hij klapt in zijn handen, waardoor iedereen schrikt. 'En daar doen we het anders. Cinderella wordt tegengehouden door Prince Charming. Dan komen de stiefzusjes, ze proberen met de prins te dansen, en ondertussen vlucht Cinderella. Enzovoort enzovoort.' Pure gebaart dat we op moeten staan. 'We beginnen met de scene van de fee en Cinderella. Lisanne, Demi, kom even. De rest mag kijken of opzouten.' Een paar lopen weg, op Jake, Bobsle, Charissa en oh help, Harry na. Lisanne en ik lopen naar Pure. 'Oke, dit is wat we gaan doen.' Hij laat een paar bewegingen zien, waarna Lisanne en ik die na doen. Het is nog best moeilijk, vooral als Harry de hele tijd naar je staart via de spiegel.

Reageer (4)

  • Hexcore

    ik moet constant tegen mezelf zeggen niet te luid lachen anders horen ze het xD

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super<3
    x

    1 decennium geleden
  • Scenery

    Hmm, ik zou ook best willen worden aangestaart door Hazz! Zeker geen flut hoofdstuk, deze horen er ook bij. (;

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Niet flut!! Snel veder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen