sorry dat het zo lang duurt heb een beetje weinig inspi iemand iedeën?
dit is even een wat korter stukje maar hierna komt een wat langer hoofdstuk.

luna's p.o.v

het is een paar dagen later.

Ik moet een plan bedenken. Ik weet dat de koning mij heeft verboden om te helpen voor nu in iedergeval maar ik moet laten zien dat ze niet zonder mij kunnen. Terwijl ik hier over aan het nadenken ben wordt er op mijn deur geklopt. 'Binnen.' Eveline komt binnen gestrompeld. 'Eve wat doe je hier je moet in je bed blijven liggen!'roep ik. 'Ik wordt gek van het liggen en niks doen en ik moet met je praten.' Eve is ongeveer net zo koppig en eigenwijs als dat ik ben dus ik laat het maar toe.Eveline komt naast me op de bank zitten. 'Je moet iets doen Luna de koning weet niet hoe Salren echt is en wil het waarschijnlijk met diplomatie oplossen. Jij en ik weten dat dat niet gaat lukken. Jij bent sterk en slim genoeg iets te bedenken waardoor je mijn geliefde en Merlot kunnen redden. Alleen Moet je je wraak gevoelens niet uiten want dat kan fout gaan je hoeft ze nu alleen te redden.'zegt Eveline. Ze heeft gelijk ik moet iets bedenken. 'Je hebt gelijk maar ik weet nog niet wat ik moet doen. Ik denk dat ik maar met de raad van de dieren ga praten misschien kunnen ze mij helpen.' Eve knik en gaapt. 'Terug naar bed jij, je moet aansterken voor de geboorten van je kindje.' Ik leg mijn hand om haar middel en begelijd haar naar haar kamer. Als ze rustig ligt te slapen loop ik naar beneden. Ik loop naar Colin die aan het praten is met een aantal ridders. 'Collin kan ik je heel even spreken?' 'Natuurlijk exuseer mij even heren.' Hij staat op en we lopen een stukje van de ridders weg. 'Ik ga zo het bos in want ik moet overleggen met de dieren raad dus het kan zijn dat ik morgen pas terug ben.'zeg ik.' 'Maar waarom ga je daar dan heen? Je voert toch niks in je schild he.' 'De rede is mijn zaak en maak je geen zorgen er overkomt mij niks alleen kan ik je niet beloven dat ik niks doe.'Ik kijk hem lang en doorgronden aan en op een gegeven moment knikt hij en loop ik naar buiten toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen