Foto bij Ch.4 - Visit

(pov Maria)
De volgende ochtend kwamen mn ouders al de kamer binnen. ''oh, wat is ze een schatje!''riep mn moeder toen ze Allyson zag. Ik glimlach ''sorry dat ik jullie weekendje heb verpest''. Mn vader keek me aan ''ben jij gek? dit kon je niet voorspellen, het geeft niet schat''glimlacht hij. Ik keek hem aan en glimlach. Hij ging bij mn moeder zitten die Allyson nog steeds vast heeft. ''je kon het ook niet even ophouden hea, ik wou er zo graag bij zijn''lacht mn moeder. Ik grinnik ''kon ik dat maar voorspellen''.
Er werd weer op de deur geklopt. Ik keek op en zag Joe in de deuropening staan ''oh stoor ik?''vroeg hij als hij mn ouders zag. Ik schud mn hoofd ''kom maar verder''. Mn moeder keek me vragend aan. ''kom schat, we laten ze alleen''zei mn vader. Mn moeder knikt en geeft Allyson aan Joe. Voorzichtig nam hij haar van haar over en ging bij me zitten. Ik ging wat rechtop zitten ''waar heb je je vriendin gelaten''. ''ze komt vanavond pas''. Het bleef een tijd stil en mn ogen staarden naar Allyson. Alle beelden van de intieme momenten met Joe kwamen weer omhoog. Een zucht verliet mn mond. Hij keek op en keek me aan ''wat is er?''. Ik schud mn hoofd ''niks''. ''echt niet?''. Ik schud mn hoofd en trek mezelf wat omhoog. Allyson begon te huilen. Joe keek haar geschrokken aan ''wat heeft ze?''. Ik grinnik ''rustig maar, ze heeft alleen honger''. Hij knikt en geeft Allyson terug. Ik leg Allyson aan de borst en laat haar rustig drinken. Joe lacht ''als we... samen waren geweest was ik bezorgd om elk kreetje die ze zou maken''. Ik glimlach ''ja... dat denk ik ook''. We keken elkaar kort aan en snel mijd ik zn blik en keek de andere kant op. Joe zucht ''ik mis onze tijden wel''. Ik zweeg en kijk naar Allyson en strijk met mn hand over haar kleine wangetje. ''we moeten gewoon verder met onze leven, en jij hebt je nieuwe vriendin.. ik heb Allyson''. Hij knikt en keek naar Allyson ''maar we blijven vrienden toch?''. Ik knik twijfelend. Nadat Allyson heeft gedronken trek ik mn shirt weer naar beneden en geef haar weer aan Joe. Ik kijk vertedert toe hoe hij met Allyson zat te praten. Ik glimlach. Het werd al later en Joe gaf Allyson terug ''ik moet gaan''. ''Sarah komt zeker?''onderbrak ik hem. Hij knikt. ''Ga maar gauw, je wilt haar natuurlijk niet laten wachten''. ''wanneer kan ik weer langskomen?''. Ik haal mn schouders op ''ik ben morgen waarschijnlijk weer thuis''. Hij knikt ''ik kijk wel wanneer ik kom, nou bye''. ''bye''. Joe liep de kamer uit en ik leg Allyson in het ziekenhuisbedje. Mn moeder kwam de kamer binnengelopen ''is het weer goed tussen jou en Joe?''vroeg ze verbaasd. Ik knik ''eerst niet.. maar hij moest me helpen bij de bevalling,.. dus''. ''Ik weet zeker dat alles goed komt tussen jullie''. Ik haal mn schouders op en gaap. ''ga jij maar slapen, we komen jullie morgenvroeg weer ophalen''. ''is goed, bedankt''. Ze glimlacht en drukt een kus op mn voorhoofd ''weltrusten''. Ik glimlach ''weltrusten''. Ze liep de deur uit en ik kroop onder de dekens en sloot mn ogen.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen