Chapter 022
Ik werd deze ochtend al vroeg wakker, niet dat ik het erg vind ofzo.
Ik ben altijd al een ochtend mens geweest en normaal zou ik nou al rond lopen in het park of iets in die richting, maar dat kon nu dus niet.
Ik loop naar de badkamer toe om me op te frissen. En in 1 x zie ik daar wat liggen. I'm so sorry. x Harry staat er op het briefje.
HAH , ja vast Harry, spijt heb je vast. Ik pak het papiertje en scheur het doormidden en gooi het op de grond. Het laatste wat ik nu wel wou is spijt van Harry. Nee oke dat lieg ik, dat wil ik doodgraag en de reden of course, maar ik wil mijn dag niet laten verpestten door Harry.
Dus, smile on mi face and gaan met die banaan.
Haastig loop ik de badkamer uit maar bedenk me dan dat ik me nog helemaal niet gewassen heb. Ik loop snel weer terug en neem toch maar een korte douche. Nou maar hopen dat Niall niet binnen komt want er zit geen slot op. Wie zet er nou geen slot op een douche? Ik bedoel dan ben je toch ook gestoord? Ik stap gauw uit de douche en droog me af.
Net als ik mijn kleding aan wil doen staat Niall daar. Man hij kleed me nog net niet uit met zijn ogen. 'Like what you see?' grijns ik.
'Erm, erm, sure' antwoord hij terug. Ah jammer ik wou hem zo graag horen stotteren, hij had mij immers ook al horen stotteren.
Jammer niet gelukt. Eerlijk gezegd, was ik best verbaasd van zijn antwoord. Hij kreeg geen rood hoofd of iets dergelijks iets wat ik me bij hem heel erg had voorgesteld. Maar goed, tja niks aan te doen.
Eigenlijk best wel weer een faal. Met een rood hoofd trek ik gauw mijn schone kleren aan. Ja hoor, ik moet weer een rood hoofd krijgen.
Maarja, ik kan het ook niet helpen dat hij hier shirtless rond loopt.
Snel loop ik de badkamer uit op zoek naar brood in die enorme berg met eten.
Reageer (2)
awesome verhaal <33 snel verder
1 decennium geledenOmg ze staat daar dus best wel naakt en ze doet best wel normaal als Niall binnenloopt Dat zou ik waarschijnlijk niet kunnen. En dan ook nog eens als hij shirtless is Wat een zelfbeheersing heeft zij
1 decennium geledenOke ik kom echt over als een slet
Doesn't matter, als jij maar verder gaat