006.
Ik werd wakker in de zetel, in Harry's armen. We lagen nog in dezelfde pose als ik me die laatst kon herinneren. Ik lag met m'n hoofd op zijn schouders. Ik vond het wel fijn zo. Hij is echt lief. Ik stond rustig op, want ik wilde hem niet wakker maken. Pakte m'n spullen bij elkaar, gaf een kusje op zijn wang, liet een briefje achter en sloot de deur. Als ik bleef, zou hij het misschien allemaal een beetje te snel vinden.
Op het briefje stond;
Hi honey,
Loved tonight. Maybe we can do it over.
You have my number, so give me a call!
x BABE
Ik stapte door de gang en ging naar buiten. Ik wist dat ik iets goed te maken had met Emma, dus bezocht ik wat winkeltjes vlakbij het hotel. In één van die winkeltjes ontmoette ik een heel tof meisje, Olivia. Ze was afkomstig van Londen en wist wel enkele leuke shops waar ik binnen kon gaan. Dus ik vroeg of ze met me mee wou gaan. Ik vertelde haar over wat voor "wilds" ik had gedaan met Harry. Ze vertelde me dat hij regelmatig meisjes meeneemt naar zijn hotel, dus dat ik er maar niet op moet rekenen. Damn, daar ging mijn hoop. "But he asked my number." Olivia schudde haar hoofd. "That's how it starts. Don't you get it? He's famous!" Even dacht ik dat ik jaloezie in haar stem herkende. Ik wou het er niet meer over hebben. "Can we just buy something?" zei ik dan maar.
Ik had het perfecte goedmaak-cadeau gevonden. Emma houdt erg veel van fotograferen en in een vintageshopje vond ik een oude Polaroid. Niet echt het goedkoopste wat ik vond, maar ze zal me vast wel vergeven! Ondertussen heb ik ook een cadeau gekregen ; namelijk Olivia, een superleuk meisje ; een nieuwe vriendin waarmee ik zeker nog eens zal afspreken in de toekomst.
Er zijn nog geen reacties.