005.
Roos stond te wachten. Emma, verscholen achter enkele struikjes in de voortuin van het hotel, keek vol spanning mee.
"Pssst, volgens mij komt er iemand aan!" fluisterde Emma.
De meiden keken naar het zwarte gestalte in de verte. Inderdaad, hij kwam dichterbij. Maar het was niemand van de 5. Misschien had Emma toch gelijk en is dit niet echt verstandig. De man kwam dichter. Nog dichter. Hij stond bijna voor Roos. Maar hij liep door naar het hotel. Haar hart had even dubbel zo hard gebonsd als normaal. Het is donker en ze wachten op iemand waarvan ze niet eens weten wie. Dit is gewoon te gek. Emma had gelijk. Roos wilde vertrekken maar weer hoorde ze Emma wat fluisteren. "Hé Roos, daar komt weer iemand aan!".
Dit leek er meer op. Vanuit de verte verscheen een jongeman. Hoe dichter hij kwam, hoe duidelijker hij werd. Door de straatlantaarns zag Roos af en toe zijn gezicht. De britse boyband-hottie kwam dichter naar haar toe. "Roos, are you alone?" vroeg hij. Ze aarzelde, zou ze Emma verraden? Ze gebaarde naar Emma dat ze wel kon vertrekken. "Yes, I, we are", antwoorde Roos. Hij begon te vertellen. "Do you want to spend the night with me in my hotel?" vroeg hij. Roos wist niet wat haar overkwam. "Sure, but I must tell it to my best friend. We share a room in our hotel. So if you mind..."
"It's cool, I get it."
Roos sms'te Emma.
Schat, dit ga je NIET geloven.
Hij vroeg me net om te overnachten met hem in zijn hotel.
Vind je het niet erg? Het zou gewoon dom zijn om dit niet te doen!
Dikke kus, you know who! x
Enkele seconden later kreeg ze antwoord.
Oké, het is niet bepaald leuk dat ik hier alleen ben nu.
Maar ik snap het. Zo'n voorstel zou ik ook niet bepaald afslaan.
Sweet dreams, Em! x
Roos glimlachte.
Ze gingen naar Harry's kamer. Ze praatten bijna de hele nacht. Over elkaar, over hoe Londen Roos tot nu beviel en allerlei andere dingen.
Op een moment vroeg Harry: "Can I have your phone number?"
"Of course, but then you have to use it", klonk Roos uitdagend.
"No worries, I will", zei hij glimlachend.
Ze was echt helemaal weg van hem. Hij is zo ontzettend charmant. Ook heeft hij iets weg van het badboy-type wat Roos wel ziet zitten.
Harry stelde voor om een romantische film te bekijken. Roos mocht kiezen welke. Ze wist wel wat hij leuk vond, dus koos ze voor 'Love Actually'. Ze kon zich niet bedwingen tijdens een romantisch stukje en ze begonnen te knuffelen. Even vond ze het heel leuk, maar dan dacht ze dat ze vast één van die onenightstands was. Ze genoot nog verder van de avond, want zo één zou ze vast toch niet meer meemaken.
Er zijn nog geen reacties.