012. Jacky Anne Patridge
Pffffff, nooit gedacht dat een baantje zoeken zo moeilijk zou zijn. denk je bij jezelf. Je loopt nu al een paar uur door Londen maar het lijkt alsof er echt nergens werk is. Je pakt je iPhone uit je zak en stuurt Juliët een berichtje. “Hi babes, did you found a job already? Xo Jack” typ je. Al gelijk krijg je een berichtje terug. “Hi babycakes, no I haven’t found a job yet. I’m at Starbucks with Niall, would you like to come too? xJ” lees je. “Yes, be there in a minute x” typ je terug. Je loopt naar Starbucks en treft Juliët en Niall daar aan. “Hey guys!” zeg je. “Hi Jacky” zegt Niall en hij staat op om je een knuffel te geven. “Hee Jack!” zegt Juliët die je ook een knuffel geeft. “What coffee do you want?” vraagt Niall je. “A caramel frapuccino would be lovely!” zeg je en Niall staat op om het voor je te gaan halen. Als Niall weg is vraag je gelijk aan Juliët: “Hoe komt dit zooooooo?” op een kleuterachtig toontje. “Nee Jack, het is echt niet wat je denkt..” begint Juliët gelijk. “De jongens hebben ons adres via Eleanor die nog steeds ergens door de stad slentert met Zayn, en Niall verveelde zich dus kwam langs..” vertelt ze verder. “Hmmm okee, gezellig!” zeg je. “Here’s your coffee” zegt Niall met een big smile. “Thankyou Niall” zeg je en begint aan je koffie. “Juliët and I had a cool idea…” begint Niall. “Oeeeh tell me!” zeg je snel. “Well we thought that it would be nice to have dinner with all of us tonight..” vervolgt Niall. “Oh that’s such a good idea!” zeg je dan. “We can do it at our place?” stelt Juul voor. “Yeah, that’s cool!” zeg ik. “Okay, I’m gonna call the boys to tell that they’re have something to do tonight.” zegt Niall en pakt z’n BlackBerry uit z’n zak om de jongens te bellen en zet ‘m op speaker. Na een gesprekje van een kwartier zijn jullie klaar en besluiten om samen boodschappen te gaan doen voor vanavond.
Na dik anderhalf uur stappen jullie eindelijk het appartement van Juliette, Eleanor en jouw binnen. Gelijk krijg je een warm welkom van Harry en Liam die op jullie af komen stormen. “What are you guys doing here? It’s not 8 PM yet….” zeg je. “Yeah, we know…” zegt Liam. “But we came with Zayn and Eleanor let us in…” vervolgt hij. “Oh okay.. Well, welcome in our palace.” zeg je met een cheeky glimlach. “Thankyou” zeggen Liam en Harry tegelijk en geven je een kus op je wang. Je loopt door naar de keuken en zet de spullen die je in je armen had neer. Dan loop je naar het balkon waar iedereen al zit. Het is heel gezellig en je maakt een praatje met iedereen. Na een halfuurtje staat Niall ineens op. “I’m hungryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.” zegt ie en trekt een zielig gezicht. "I'm hungry tooooo.." zegt Harry die ook voor je komt staan. Allebei met enorme bambiogen. "Guys you can cook by yourself, Juul Niall and I got the food, so we deserve some rest.." zeg je. "Okay, Jacky is right.. Let's do this Poo's" zegt Harry en samen met Zayn en Louis stormen ze op de keuken af. Je hoort allemaal gerommel. Als dat maar goed gaat.......
"Hmmmmmmmm it was delicious!" zeg je enthousiast en veegt je lippen aan een schattig roze servetje met witte stipjes af. "We know.." zegt Louis met een zelfverzekerd glimlachje. "Oh my God Lou. The only thing you did was wash the cucumbers, you cheeky bastard." zegt Harry en wendt zich van Louis af. Zo’n grapjas als Louis is staat op en doet net of hij huilend wegloopt. “Ohhhhhh Lou, please don’t do this to me.” en Harry loopt achter Louis aan. Je kijkt een beetje verbaasd. Zayn ziet je kijken en zegt: “Oh yeah, we haven’t told you about their bromance yet… Lou and Harry act like a married couple, but they aren’t gay or something, just a bromance…” “Hmmm okay, sounds cool and very normal…” zeg je. “Yeah we know…” zegt Liam dan en rolt met zn ogen.
“Let’s go watch a movie or something!” zegt Juliët opeens. “Ah, good idea!” stemt Niall in. Niall en Juliët rennen samen naar de woonkamer en jij neemt wat gebruikte borden en glazen mee en zet ze neer in de keuken. Die afwas komt morgen wel.. denk je. Eerst een leuke avond hebben.. (: Je pakt nog snel even je iPhone en checkt twitter. Je plaatst een tweet: “Movienight with my boys and girls tonight :]” en gaat dan tussen Harry en Zayn inzitten die al aandachtig naar de voorstukjes van de film zitten te kijken. Je pakt een kussen en gaat onderuitgezakt zitten. “Which move is this?” vraag je aan Harry. “It’s called New Years Eve or something…” fluistert hij terug. “Ahw, I love that movie!” zeg je en kijkt dan weer naar het beeld. Je leunt tegen Harry aan en Niall zit op je voeten. Zo kan je wel de hele avond blijven zitten. And yes maybe, this could be the start of something new.
Reageer (2)
aww super stuk!
1 decennium geledenik zie het echt allemaal voor me haha
xx
Lou echt AHHHHH!
1 decennium geledenIk zit hier met een 'big smile' haha!
geweldig geschreven en ahhhh 'Larry Stylinson'
Echt super!!!!
Loveyou Xxx Suus