Foto bij 28. -Niall

Toen ze offline was, ging nog eens heel snel op Twitter. Mensen begonnen vragen te stellen over mij en Daphne. Ik besloot ze niet te beantwoorden, het was tenslotte mijn privéleven en al die aandacht wou ik Daphne niet aandoen. Snel sloot ik de computer af en haastte mij naar beneden. We hadden een radio-interview en we wilden niet te laat komen. We kwamen daar aan en er stonden wel honderden fans op ons te wachten. Ik vond het niet erg zolang ze niet te hysterisch zijn. Als ze de hele tijd duwen krijg ik weer een claustrofobisch gevoel. En natuurlijk was het nu weer zover. We werden vooruit gesleurd door onze bodyguards. 'Niall!' hoorde ik enkele meisjes roepen. Ik kon niet kijken want ik wilde zo snel mogelijk binnen zijn. 'Hij mag van Daphne zeker niet meer naar andere meisjes kijken!' hoorde ik iemand anders uit die richting roepen. Woest draaide ik me om. 'Wat zei je net?' De bodyguard trok aan mijn arm, maar ik bleef staan. 'Euhm, ik... Euhm,' stamelde het meisje. Ze was waarschijnlijk helemaal in shock omdat ik dat had gehoord. Ik draaide me weer om en liep met mijn ogen gericht op de grond naar binnen. Ik was geschrokken van mezelf. Normaal word ik nooit snel kwaad. Iedereen keek mij aan. Wat was ik blij toen ik weer ruimte om me heen had. Het zou nog een kwartier duren voordat we konden beginnen, dus besloot ik even op internet te gaan. Er gingen heel wat foto's rond van de tweets van mij en Daphne. Terwijl ik aan het scrollen was, kwam ik opeens op een foto van Daphne en mij uit. Hoe kwamen ze daar nu weer aan? Ik zoomde in en zag dat het in het station in Brussel was. We gaven elkaar juist een knuffel. 'Niall's secret love' stond eronder. Stomme paparazzi, ze waren echt overal. Enkele minuten later kwamen ze ons al roepen, we mochten iets eerder beginnen. Het interview verliep redelijk vlot, tot die ene vraag kwam. ‘En Niall, hoe zit het nu tussen jou en een zekere Daphne?’ Ik wist niet wat ik moest antwoorden. Als ik zou zeggen dat we iets hadden, zou ze opeens superveel aandacht krijgen, en ik wist niet of ze het al wou. ‘Niall?’ vroeg de interviewer nog eens. Ik zuchtte.




Ja een korter stukje, ik weet het, maar ik wou toch nog iéts posten (:
Hope you like it!
xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen