---Justine---

‘Wat is er dan nog erger dan doodsbedreigingen?’ vroeg Zayn. ‘Een doodsbedreiging van Caroline Flack!’ schreeuwde Harry. Harry zijn grip verstevigde toen ik zijn shirt vastgreep. ‘Dit meen je niet, onmogelijk.’ Zei Liam met een verbaasde blik. Lees eens wat er staat. Vroeg ik aan Louis. ‘Weet je het zeker?.’ ‘Lees!’ beval ik hem. ‘Oké hier komt het. Harry! Hoe durf je mij te bedriegen. Als je die bitch uit België niet snel dumpt kom ik er persoonlijk een einde aan maken. En ik zweer het je, je zal haar nooit meer levend zien!!’ Tranen stroomden geruisloos langs mijn wangen naar beneden. ‘I’ll protect you, I promise. I love you Justine, I will always do, remember that. Don’t listen to our fans, they don’t know what I feel for you. They don’t know baby, they don’t know. Fluisterde hij, zijn stem zorgde ervoor dat ik wat rustiger werd. Iedereen was voor een tijdje stil, volgens mij had niemand dit verwacht. ‘Als we dat van Caroline even wegdenken, hoe komen ze aan foto’s van Harry en ik?’ ‘Van die keer dat we jullie op het dak hebben opgesloten.’ ‘Owww, en welke foto’s hebben ze?’ ‘Jij die op de rand van het dak staat, een wazige foto van Harry die zit, een foto van Harry die je knuffelt toen we hem nat hadden gemaakt en je kan ons een klein beetje zien op de achtergrond en nog een van jij en Harry die aan het dansen zijn. En die komt net binnen, een foto van ons appartement, hier in België. Dat wil dus zeggen dat er buiten paparazzi is.’ ‘Oké, tijd voor paniek!’ schreeuwde Zayn. Ja inderdaad tijd voor paniek, maar die foto’s zijn van 3 weken geleden, waarom heb ik ze dan nog niet in een tijdschrift gezien. Misschien heb ik een pagina over geslagen. ‘Ik ga naar huis mijn tijdschrift halen, kijken of die foto’s erin staan.’ ‘Ik ga mee, ik laat je niet alleen buiten in het donker.’ zei Harry. ‘Oké, maar ik ben geen baby meer, dus behandel me ook niet zo.’ ‘Ik ben gewoon bang dat je iets overkomt.’ Ik gaf hem een kusje en trok hem mee naar de deur. ‘Succes, voorzichtig voor de paparazzi, we zien jullie binnen 5 minuten, hoop ik.’ Zei Liam. Harry en ik liepen de trappen naar beneden en bleven stil staan voor de deur. ‘Klaar?’ vroeg ik. ‘Ik wel, jij?’ ‘Euh, ik weet het niet.’ ‘Geen zorgen, ik bescherm je wel.’ Ik knikte en Harry sloeg zijn arm om mijn middel en drukte me dicht tegen zich aan. Met zijn andere hand opende hij de deur, ik werd verblind door flitsen en kon niets meer zien, gelukkig had ik Harry die zich een weg baande door de paparazzi. Ik schrok toen Harry met zijn hand in mijn broekzak ging en de sleutel eruit haalde. ‘Kon je me niet eens even waarschuwen?’ ‘Sorry liefje, ik wou gewoon de sleutel nemen.’ Zei hij terwijl hij me een kusje gaf. En als gevolg kwamen er nog meer flitsen. ‘Shit dat had ik beter niet kunnen doen.’ Harry opende de deur en vlug liepen we naar binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen