Foto bij Sixty.

I just wanted to share this amazing picture with you guys (:

Dus.. 1000 x sorry voor het 3 weken niet schrijven. Geen enkele reden is goed genoeg en dat snap ik, maar de reden die ik heb ga ik jullie nu uitleggen.

Ik zit in het schoolkoor, en gisteravond en vanavond was/is het OSE Muziek, oftewel, Openbaar School Examen Muziek. Waarbij wij als koor dus.. in het koor staan. awks, dat is een rare zin. But true! De laatste weken ben ik super druk geweest met alle liedjes in verschillende stemmen (alto, supraan, lage supraan, zegt dit jullie iets?) te oefenen, en daarnaast heb ik gewoon mijn normale schoolrooster + huiswerk. Dit betekent dat ik, vooral afgelopen week, ongeveer elke dag tot half 5 op school zat, en 's avonds had ik nog gewoon sport. Hopelijk snappen jullie dat (: Maar zoals ik al zei, dit is geen excuus, en ik vind het dan ook echt tof dat ik maar 1 abo ben verloren!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • ASSKICKER

    pingping, you've got a new abbo (:
    ik houuuuuuuu van dit verhaal :D
    snelverderdus (K)

    en wat een leuke foto btw (H)

    1 decennium geleden
  • blauwmonster

    Zit je serieus op zo'n super christelijke school? (niet beledigend bedoelt!!! Maar hoe moet ik het anders vragen??)
    Super leuk verhaal trouwens, en ik ben de nieuwe abo : )

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Mooi<3
    Geeft nix, is het wachten waard
    x

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen