Fifty
*Harry Styles
'Het spijt me, mevr-' 'Noem me Amelia, schat!' zei ze kruiperig. 'Juist... Amelia: dit kunnen wij niet beslissen. Voor dit soort dingen moet je bij onze manager zijn.' ging ik gepikeerd verder. 'Harry toch, wat valt er te beslissen? Het wordt toch hartstikke leuk? Jullie beantwoorden een paar kleine, persoonlijke vraagjes, we praten wat, misschien zingen jullie een liedje. Dat is toch... Hoe zeggen jullie tieners dat? Kei "neig"? Het neemt maar een dagje in beslag.' Het beviel me totaal niet hoe Amelia tegen me sprak alsof ze me al jaren kende, ik vond het hartstikke irritant. En eerlijk gezegd wou ik niet naar haar show. Reden 1: ik had er nog nooit van gehoord. waarom had ze onze manager niet gewoon gebeld? En hoe kwam ze aan mijn privé-nummer? Reden 2: ik wou gewoon lol trappen, zwemmen, me compleet belachelijk maken (liefst niet publiekelijk) en 's avonds lekker dicht bij Zoey op de zetel kruipen. Kortom: hier, aan het meer blijven. Aan de andere kant duurt het maar een dagje, maar wacht, ik had een derde reden! Reden 3: we wisten niet wat ze ging vragen. Voor hetzelfde geld vroeg ze erg persoonlijke vragen, en als het publiek een saai, of gelogen, antwoord rook zouden ze ons uitjoelen net zolang tot we vertelden wat zij in gedachten hadden, zo werkte dat in talkshows.
Ik keek vragend rond in de kring en vroeg met mijn blik wat de rest ervan dacht. Zayn haalde zijn shouders op en Liam leek na te denken.
Mijn blik bleef even hangen bij Zoey. God, wat zag ze er weer mooi uit.
Ik zou er nu niet mee bezig mogen zijn, maar hoe kon je nu niet afgeleid worden door haar? Ze glimlachte lief naar me en voor een seconde had ik zin om haar vast te pakken en gewoon te kussen, voorbij met het stiekeme gedoe. Voorbij met Trevor en zijn chantage, voorbij met mijn vriendschap met Liam...
Owww! Sorry dat het zo lang duurde! Ik was net klaar met het verhaal toen mijn moeder even iets wou checken en toen ze klaar was quizlet gewoon wegklikte, terwijl ik nog niet had opgeslagen. tweede keer deed mijn computer stom en was ik middenin het stukje, toen hij opeens zonder waarschuwing back ging. Anyways: ik heb volgende week examens en dat betekent dat ik dan niet kan posten. Abootjes niet verwijderen hoor
Reageer (3)
Veel succes met je examen
1 decennium geledenX
Snel verder!
1 decennium geledensuper snel verder(H)
1 decennium geleden