Backstage op de vlucht
Zodra ze het terein afrijden, wordt de auto van Justin in gevaar gebracht!
Ciao
Iets later doet Justin rustig zijn ogen open. Hij is nog alleen in zijn kleedkamer en op zijn horloge ziet hij dat hij maar voor 10 minuten zijn ogen gesloten heeft gehad.
Ineens komt zijn manager, Scooter binnen. Justin kijkt op en ziet dat Scooter een paniekerende blik in zijn ogen heeft.
Justin staat direct op en vraagt haastig: "What's wrong?"
Scooter rijkt zijn hand uit naar Justin en zegt: "Hurry up, we have to go fast."
Justin loopt naar Scooter en die kijkt snel de gang op.
"Hurry, Justin. The paparazzi has broken through."
"Shit, hate those guys."
Justin komt bij de deuropening staan, wanneer Scooter de deur verder open doet. Twee mannen van de beveiliging komen erbij en een van hen zegt dat ze echt moeten opschieten. Meteen rent Justin de gang op en rent met de twee bodyguards naar de achteruitgang. In de gang komt Kenny, de bodyguard van Justin aanrennen.
"Come Justin, we have to hurry." zegt hij en trekt Justin met zich mee.
Met zijn tweeën rennen ze naar buiten en Justin springt meteen achterin de auto. Kenny gaat op de bijrijdersstoel zitten. Zodra hij zijn deur sluit, rijdt de chauffeur aan. Met hoge toeren rijden ze van het concert gebouw weg. Zodra ze de weg op willen rijden, ziet Justin meerdere journalisten en fotograven daar op hun wachten. Snel kunnen ze de weg op om weg te rijden, maar vanaf links komt er een busje naast hun rijden. Vanuit het raam aan de bijrijdersstoel komt een fotograaf hangen en probeert foto's te maken van Justin. Nu zijn de ramen wel geblindeerd, dus kan hij weinig zien. Toch komt het busje steeds dichterbij de auto en begint het gevaarlijk te worden, want ze rijden ook al 70 kilometer per uur. De chauffeur van Justin toetert meerdere malen en seint met zijn hand dat het busje afstand moet houden.
Kenny draait zich om naar Justin en zegt streng: "Put on your seatbelt Justin. This can get ugly."
Justin grijpt zijn gordel vast om hem om te doen, maar hij is al laat. Het busje ramt tegen de auto aan. Het busje stuift meteen af naar links, wanneer de auto van Justin in de slip raakt en rondjes over de weg maakt. Justin wordt op de achterbank voor links naar rechts geslingerd en probeert zich vast te houden aan de stoel voor zich. de auto spint door, maar draait ook af naar de stoeprand. Zodra hij die raakt, klapt de auto op zijn kop en rolt op die manier nog 3 keer door. Door de harde klappen heeft Justin geen grip meer en vliegt hard tegen de zijdeur aan, waardoor die ook openklapt. Justin raast over het gras heen en eindigd op zijn buik. De auto klapt uiteindelijk tegen een boom aan. Justin probeert met iedere spier in zijn lichaam steun te zoeken om zichzelf omhoog te duwen. Hij draait zich om en kan zitten. Hij ziet meteen de auto liggen, welke op het moment olie lekt en er zijn kleine vlammen vuur aanwezig. Justin springt op uit paniek en angst.
"KENNY!" roept Justin en rent op de auto af. Justin is er nog maar 2 meter vandaan en roept nog eens: "KENNY!"
Maar dan ineens, KABOEM! De auto ontploft, door de lekkende olie en de vlammen. Door de klap, valt Justin hard achterover en beland opnieuw op het gras. Justin staat direct weer op. Wanneer hij dan naar de auto wil lopen, wordt hij meegetrokken door een andere bodyguard. De auto van zijn moeder reed achter Justin aan en die zijn meteen naar het ongeluk gereden. De Bodyguard tilt Justin op en neemt hem mee naar die auto. Zodra ze instappen rijden ze meteen weg.
Achterin gaat Justin zitten. Hij staart alleen maar voor zich uit. Hij trilt en op zijn gezicht zitten zwarte vlekken van de explosie. Paris legt haar arm om haar zoon heen en duwt haar tegen haar schouder aan.
"Just be calm honey." zegt ze verzorgend op een fluistertoon.
Justin zegt niets. Hij begint langzaam te realiseren dat hij ook in die auto had kunnen zitten. Hij voelt wel veel pijn, maar de angst en verslagenheid van het net zien ontploffen van de auto doet meer met hem. Dan opeens schiet hij uit zijn geachten. Hij zit direct weer rechtop en schreeuwt hard. Dan nog twee keer een harde schreeuw. Langzaam komen er tranen uit zijn ogen. Hij heeft net zijn bodyguard en goede vriend zien dood gaan. Kenny was al voor lange tijd zijn bodyguard. Paris omhelst opnieuw haar zoon en probeert hem rustig te krijgen. Justin drukt dan zijn hoofd harder tegen zijn moeder.
Scooter zit ook in die auto en kijkt naar Paris met een beangstigde blik.
"Hospital?" vraagt hij dan.
Paris knikt: "Not a bad idea."
De chauffeur heeft het ook gehoord en rijdt meteen door naar het ziekenhuis.
Er zijn nog geen reacties.