Foto bij Chicago in Concert

Justin is klaar voor zijn concert. Nog even op Facebook, maar zijn manager (naam mij onbekend :$) pakt hem af. Dan gaat Justin op.

Een korte start, maar de actie volgt in het volgende hoofdstuk.

Ciao

"Hurry up, Justin!" roept zijn manager op hogere toon. Met zijn linkerhand houdt hij de deur open en met zijn rechter hand wuift hij Justin naar de deur. Justin heeft zijn telefoon nog in zijn hand en is druk bezig met het beantwoorden van berichten op zijn facebook pagina. Justin's manager schudt zijn hoofd en op het momente dat Justin hem voorbij loopt, graait hij de iPhone uit zijn hand.
"What did you do that for?!" roept Justin op geirriteerde toon.
Zijn manager kijkt hem schuin aan en kijkt dan richting de deuropening. "I believe you have a concert to attent to?" zegt hij overdreven verbaasd. Justin kijkt zijn manager even schuin aan en schudt dan zijn hoofd. "You are a real slavedriver!" zegt hij lachend. Zijn manager begint ook te lachen en met zijn hand drukt hij in de rug van Justin. Op die manier gaat hij door de deur en hij zegt: "Justin, good luck!" Justin knikt en schudt zijn armen langs zijn lichaam om wat spanning van zich af te slaan.
Vanaf de kleedkamer loopt zijn manager achter hem aan en voor Justin lopen twee mannen van de beveiliging. Justin hoort het publiek al schreeuwen.
Onderweg staan er meerdere medewerkers, van zowel het licht en geluid, die Justin allemaal succes wensen.
De beveiliging stopt bij de trap, waar Justin op moet. Justin's manager komt dan nog bij Justin staan en vraagt of hij er klaar voor is.
"Ready for the show?"
"All set, no worries."
"Okay, good luck Just!"
Justin loopt in versnelde pas de trap op en wanneer hij boven is, hoort hij door de microfoon geroepen: "Lady's, gentlemen, boys en and girls, are you ready?! Here is Justin BIEBER!"
Iedereen begint te gillen en Justin ziet het felle licht door de opening komen. Dan stapt hij erheen en gaat in versnelde pas het podium op. Hij heeft een grote glimlach en geniet van alle aandacht. Iedereen in het publiek gilt voor hem.
Nog 1 keer kijkt hij in het rond en dan begint de muziek te spelen. Niet veel later begint hij zelf ook met zingen.

Tijdens het gehele concert geniet Justin van de aandacht, het zingen en het helemaal los gaan op het podium.
Voor zijn gevoel gaat alles heel snel, maar dat is bij leuke dingen altijd het geval. Time flies when you're having fun!

Het concert is een medogeloos succes. Wanneer Justin zijn laatste nummer heeft gezongen en klaar is om terug naar achteren te gaan roept hij nog: "Thank you Chicago!" Iedereen gilt en dan gaat Justin via de achterkant van het podium weer weg.

Backstage komt Justin de trap weer afgelopen en daar staat zijn moeder, Paris op hem te wachten.
"You were great, son." zegt ze.
Justin glimlacht: "Thanks mom."
"I am so proud of you," zegt Paris en streelt haar zoon door zijn haren.
Justin raakt een klein beetje geirriteerd en duwt haar hand weg.
"MOM!" roept hij dan, "You embarriss me!"
Paris trekt meteen haar hand terug en zegt: "Oh im sorry. Puberty is hitting on you?"
Justin zucht een keer diep en loopt direct door naar zijn kleedkamer. Paris kijken even naar de manager van Justin, maar die haalt ook zijn schouders op. "Boys, right?" vraagt hij.
Paris knikt: "It is the age, I guess."

Verderop komt Justin in zijn kleedkamer en gaat op de bank liggen. Hij legt zijn handen achter op zijn hoofd en sluit zijn ogen. Toch trekt hij een glimlach. Zelf is hij weer heel trots op zichzelf dat hij weer zo'n verbluffend concert heeft gedaan. Daarbij is hij er ook wel moe van geworden, dus hij wil nog even zijn ogen sluiten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen