Part 29
'I like you.' fluistert hij zacht. Mijn hoofd rust tegen zijn schouder. Wat moet ik zeggen? Wat wil hij dat ik ga zeggen? Ik tuur over zijn schouder, alsof ik er ergens een uitweg kan vinden. Wat natuurlijk totale onzin is. Ik sta hier in zijn armen en ik denk dat er een uitweg is aan de andere kant van het park? Moet niet gekker worden. Maar ik blijf kijken. Mijn oog valt op een stel. Het meisje kletst vrolijk, terwijl de jongen mijn kant op kijkt. Ik hoor Jake zuchten en hij laat me los. Hij kijkt me aan met een teleurgestelde blik. Ik kijk hem niet aan. Ik blijf naar het stel kijken, ze lopen naar ons toe, tot ik ze herken. Charissa huppelt aan Harry's arm onze kant op. Een roze blos kleurt haar wangen. Ze heeft dus toch mijn groene jurkje aan. 'Demi, wat is er?' hoor ik Jake vragen. 'Euh,' zeg ik wazig. Hij volgt mijn blik en kijkt geërgerd. Tja, hij mag Harry ook niet echt. Op ongeveer twee meter afstand blijven Harry en Charissa staan. 'Dus, jullie ook op een date?' lacht Harry. Hij slaat zijn arm om Charissa, die begint te giechelen. Dan voel ik Jake's arm om mijn heupen, alsof hij net iets beter wil zijn dan Harry. 'Ja, zo kun je het wel noemen.' beantwoord Jake Harry's vraag. 'Hoe gaat het verder?' 'Z'n gangetjes.' antwoord Harry terwijl hij glimlachend een kus op Charissa's haar drukt. Charissa glimlacht breedt en kijkt me aan alsof ze wil zeggen; omg, Harry gaf me een kus op mijn haar! Dan voel ik Jake me dichterbij trekken. En dan ontstaat er een nogal ongemakkelijke stilte. En die duurt lang. Wat nogal vervelend is. Dus begin ik onzin uit te kramen. 'Jullie lijken het erg naar jullie zin te hebben, maar Jake en ik willen jullie niet storen.' ik por Jake in zijn zij. 'Euh ja, precies.' stottert hij. Ik rol mijn ogen. 'Wij moeten maar eens gaan.' stel ik voor. Ik doe mijn arm door die van Jake en sleep hem mee. Ik kijk nog eens achteruit en zwaai. Ik geniet van de jaloerse blik in Harry's ogen. Nee, wacht, jaloers? Waarom nou weer jaloers! Hij heeft Charissa! 'Kus me.' fluistert Jake in mijn oor. 'Wat?' vraag ik geschrokken. Hij drukt snel zijn lippen op die van mij. Dit keer niet teder, naar vol vuur. Ik sla mijn armen om zijn nek en kus hem terug. Ik ben eigenlijk een beetje verbluft wanneer Jake zich dan terug trekt. Hij heeft een tevreden glimlach op zijn gezicht. 'Ben je al voor me gevallen?' lacht hij.
Reageer (6)
oh ik weet wrm hij charissa date
1 decennium geledenmoahahahaaaaaa
1 decennium geledenmaak hazza maar lekker jaloers, ik ben een beetje in een vage bui...
Kun je misschien 1 keer in Harry's POV doen?
1 decennium geledenIk wil weten wat er nu in zijn hoofdje omgaat
COOLL!!! hahahah
1 decennium geledenIk heb er dan lang op moeten wachten en jou kennende ben je helemaal niet tevreden...
1 decennium geledenMaar HIJ IS ECHT ZO SUPER GOED!!!!
I love Charissa, ze is zo onschuldig en verliefd op haar tiener idool. Ook al gebruikt hij haar alleen maar. Jak en Harry zijn elkaar zo aan het opfocken.
Harry is zo verliefd, en zo funny en ik vind hem super.
Jake is zo schattig hier!!!! Hij doet echt precies het goede op het perfecte moment. Heb wel een beetje medelijden met hem.
I just love it!
Snel veder!!!