Chapter 15.
Remember to leave a kudo en een reactie, en een nieuw stukje laat dan niet lang op zich wachten (; !
Als ik wakker wordt ruik ik de geur van verse wafels. Het water loopt uit mijn mond en ik probeer omhoog te komen alleen door weer terug naar benden getrokken te worden. 'Niet gaan' hoor ik iemand in mijn oor mompelen. Ik kijk omhoog en zie de slaperige ogen van Nathan naar me kijken. Ik glimlach en druk een kus op zijn neus. 'Ik heb honger' protesteer ik als hij me dichter tegen hem aan drukt. 'Nou en. Tom! Breng is eten hier' roept hij. Ik wrijf even in mijn oor en kijk Nathan nep boos aan. 'Sorry' giegelt hij. Tom komt binnen lopen met twee borden. 'Here you go' zegt hij vrolijk en zet het eten voor ons neer. 'Hoelaat is het?' vraag ik als in mijn ogen wrijf. 'Rond half 10, ik ga even douchen' zegt tom als hij naar me knipoogt en de trap op loopt. Ik kijk naast me en zie Nathan gulzig zijn wafels op eten. 'Honger?' vraag ik lachend. Met een volle mond glimlacht hij. Ik glimlach terug en zet de tv aan. 'Saai, saai, ook saai, nog saaier' mompel ik als ik door de zenders heen zap. De afstandsbediening wordt uit mijn handen gerukt en Nathan zet de tv op een muziekzender. Make you feel my love van Adele staat op en ik begin zachtjes mee te zingen. Nathan staat op en reikt zijn hand naar me uit. 'Wat is er?' vraag ik verbaasd. 'Kom dansen' zegt hij lachend. Ik neem zijn hand aan en hij legt zijn handen op mijn heupen. Ik sla mijn armen om zijn nek en hij drukt me dichter tegen hem aan. Op dat moment wist ik zeker dat dit de plek was waar ik moest zijn. Bij Nathan, in zijn armen. Zijn stem klinkt zachtjes in mijn oor als hij begint mee te zingen.
I know you
Haven't made
Your mind up yet
But I would never
Do you wrong
I've known it
From the moment
That we met
No doubt in my mind
Where you belong
I could make you happy
Make your dreams come true
Nothing that I wouldn't do
Go to the ends
Of the Earth for you
To make you feel my love, To make you feel my love
Reageer (5)
Dat is echt cute!!!
1 decennium geledenOmg dit kost mij veel moeite omdat mijn kat op mijn hand ligt en op mijn laptop O_o
Nja snel verder xx
Ohh, ik vind het zo ongelooflijk lief dat ze gaan dansen zeg! Ohh, en hij zingt voor haar! Ohh gossie! Dat is zo ongelooflijk romantisch en zo ongelooflijk lief en zo ongelooflijk fantastisch en zo ongelooflijk geweldig... Gewoon zo ongelooflijk! Zucht... <3
1 decennium geledenOeee^^
1 decennium geledenBen benieuwd.
Snel verder!!
Is inderdaad een leuke foto.
Tom ziet er alleen wel heel moe uit:P
xx
Aaaaah! Zooo schattig! Snel verder! En... Welke foto?
1 decennium geledenaawhh i love them <3
1 decennium geledenhet is straks jou schuld als ik fan word hoor ;p
snel verduuuuur(flower)
welke foto? ik zie geen foto?