---Justine---

‘Hello guys!’ riep ik. ‘Haaaay!!’ riep Louis terwijl hij me in een knuffel trok. Ik gaf iedereen een knuffel en toen ik weer bij Harry kwam gaf ik hem een kus. Iedereen keek elkaar en ik stond er maar wat bij. Oké dit is raar. ‘Willen jullie me iets zeggen.’ Vroeg ik. ‘Ja, we willen je iets vragen. Iets goeds natuurlijk.’ ‘Oké zeg maar.’ ‘Dus Justine.’ Begon Niall. Een geïrriteerde zucht verliet Harry zijn lippen. ‘We willen je vragen of je mee wilt komen voor 3 weken naar Engeland.’ Vroeg Harry met een verwachtingsvol gezicht. ‘Nee. Het spijt me.’ Bracht ik moeilijk uit. Harry’s gezicht betrok meteen, dat van de anderen ook maar het meest van Harry. ‘Ik bedoel, ik wil wel maar ik kan niet.’ Zei ik. ‘Waarom kan je niet?’ vroeg Harry verdrietig. ‘Ik heb school overmorgen.’ ‘O, goeie reden.’ Bracht Louis uit. ‘Ja inderdaad, ik dacht dat het iets persoonlijks was.’ Zei Harry die al wat blijer keek. ‘Dus overmorgen moet je terug naar school?’ vroeg Liam. ‘Jup van 8u tot 16u elke behalve woensdag dan moet ik van 8u tot 12u naar school. O ja, en op zaterdag en zondag heb ik geen school. Dus eigenlijk moet ik maar vier en een halve dag naar school.’ ‘Oke en wij blijven tot dinsdag avond dus we zullen je eerste dag school mee maken.’ Riep Harry enthousiast. ‘Technisch gezien is dit niet mijn 1e schooldag, tenzij je het van dit nieuwe schooljaar bedoeld.’ Lachte ik. ‘Wacht, we hebben een probleem.’ Iedereen keek Liam vragend aan. ‘Fans, paparazzi, het is geen geheim meer dat we vaak in België zijn.’ ‘Ja, maar ze weten niet dat wij hier wonen, ze weten niet wie Justine is, en dat ze samen is met Harry.’ ‘Ze komen er wel achter Zayn, ze volgens ons overal, en wie weet staan er al weer nieuwe foto’s op twitter van toen we hier zijn aangekomen.’ ‘Wacht ik kijk wel even.’ Zei Niall. De jongens hadden gelijk, het zou niet lang meer duren voor ze mij allemaal zouden haten, omdat ik One Direction kende, omdat ik Harry’s meisje was. Ik begon toch wel bang te worden door die gedachte. Ik schrok op toen Harry me in zijn armen trok en lieve woordjes fluisterde om me gerust te stellen. Ik begroef mijn gezicht in zijn shirt en snoof zijn geur op. ‘Euhm, Liam je had gelijk ze hebben foto’s. En nog geen beetje ook, en ze hebben foto’s van Justine en Harry, samen.’ Zei Niall. Harry nam de telefoon uit Niall zijn handen en keek ernaar. Zijn mond veel beetje bij beetje open ik keek hem aan bang voor wat er zou komen. Voorzichtig wende hij zijn blik af van de telefoon en keek me bang aan. De telefoon gleed uit Harry’s hand en kwam hard terecht op de grond, hij negeerde het en trok me direct in een knuffel. ‘Wat stond er?’ Vroeg ik met een bevende stem. ‘Foto’s van ons, heleboel doodsbedreigingen, maar dat is niet het ergste. ‘Je hebt gelijk.’ Zei Louis die nu de telefoon in zijn handen had.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen