Day one || Monday April 2nd 2012
15:15
Na een zware schooldag berg ik mijn wiskundeboeken op in mijn tas. Ik loop de gang op en tref Noah daar. 'Hey' mompelt ze in gedachten verzonken. 'Waar zit je met je hoofd?' lach ik. 'Ik zoek een manier om te bewijzen dat Harry je langverloren tweelingbroer is' 'Wie is Harry?' vraag ik dommig. 'Mijn nieuwe huisdier, het is een olifant' antwoord ze sarcastisch. 'Succes!' we splitsen ops even om naar onze kluisjes te gaan en we komen niet veel later weer bij elkaar en vervolgen ons gesprek. 'Harry Styles is die jongen uit One Direction' Noah, het zijn er 5, hoe moet ik nou weten hoe die gastjes heten?' zeg ik geïrriteerd. 'Die jongen met de bruine ogen die op jou lijkt' 'Oh' antwoord ik kort. Ik haal mijn fiets van het slot en wacht op Noah, als ze eraan komt stap ik op en we kletsen we gewoon verder. 'Ik zal hem vanmiddag wel even opzoeken en het ook nog even aan mevrouw Doberman vragen. Harry Styles toch?' een grote glimlach verschijnt op Noah's gezicht. 'Okay' is haar simpele antwoord.
17:03
'Mam!' ja, ik moet mevrouw Doberman mam noemen van haar. Mijn adoptiemoeder opent de deur van mijn kamer en kijkt me vrolijk aan. 'Lijk ik op hem?' ik wijs naar het beeldscherm van mijn computer waar een uitvergrote foto van Harry Styles mee gevuld is. 'Wie is dat?' vraagt ze. 'Harry Styles' ik richt mijn aandacht weer op haar. 'Noah dacht dat hij mijn tweelingbroer is. Dat is dus echt onmogelijk' lach ik. Mevrouw Doberman probeert mee te lachen maar haar gezicht staat stijf van angst. 'Ja, dat is echt belachelijk' ze draait zich om en loopt weg zonder nog een woord te zeggen. Well, that was weird.
Reageer (2)
Ik zoek een manier om te bewijzen dat Harry je langverloren tweelingbroer is' 'Wie is Harry?' vraag ik dommig. 'Mijn nieuwe huisdier, het is een olifant' antwoord ze sarcastisch.
1 decennium geledenDie was dus echt droog! Maar ik hou van jou story
Suuper goed geschreven!
1 decennium geledenHeel snel veder!