Foto bij I'm sorry...

Ze stond op en liep de kamer uit. Nu ben je alleen met die vent. Hoe heette hij ook al weer? Ohja Tom. Dan gebruik je die naam maar. 'Tom? Sorry dat ik net zo gemeen was... Nu ik weet dat het zo is gegaan, als het waar is wat jij zegt, is het eigenlijk mijn eigen schuld..' zeg je dan maar. 'Is niet erg. Weet je niets meer van wat er is gebeurt?' zegt Tom. 'Nee, niets. Nou ja ik wist wel dat ik van Yara's, het meisje die hier ook is, dat ik van haar appartement naar huis liep en dat ik in de regen op het stoplicht wachtte' zeg je. 'Het spijt me dat ik niet op tijd remde' 'Jij kan er niets aan doen.. jij kon ook niet weten dat ik opeens de straat opliep'. 'Mag ik gaan zitten?' vraagt Tom. Je knikt en glimlacht. Hij pakt ook een klapstoeltje en komt aan de andere kant van mijn bed zitten. 'En.. hoe gaat het écht met je?' vraagt Tom glimlachend. 'Eh.. ik heb in ieder geval niet zoveel pijn. Mijn beide benen zijn dus gebroken en ik heb een buikwond. Mijn hechting daarvan mag er als het goed is over twee weken uit.' Hij knikt en zegt 'Dat is niet niks'. Je schud je hoofd. 'Dat is het inderdaad niet, maar ik genees gelukkig altijd snel.. hopelijk nu ook' zeg je met een lach. Tom glimlacht. Je glimlacht terug. Dan komt Yara weer binnen. 'Zo, jij bleef lang weg?' zeg je. 'Ja, ik kon de wc niet vinden x'P' zegt ze lachend. 'Waar kom jij eigelijk vandaan?' vraagt Yara nieuwschierig aan Tom. 'Ik kom hier uit de stad, net als jullie' antwoord hij. 'Dus ik kan je hier zo vaak bezoeken als je wilt' zegt hij erachteraan. 'Haha, ja dat zou gezelllig zijn. Ik zit hier toch de hele dag niks te doen. Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen' zeg je tegen Tom. 'Mij ook' zget hij met een knipoog erbij. Je voelt dat je rood word. Je probeert het zo onopvallend mogelijk te laten lijken en draait je hoofd van Tom weg om je glas water te pekken die aan de andere kant van het bed staat, dan waar Tom zit. Yara ziet dat je bloost en moet moeite doen omn haar lach in te houden. Nadat je een paar slokken hebt genomen zet je je glas terug en draaoit je weer goed. Het zal nu wel weg zijn.

Reageer (2)

  • Saranghaee

    ga snel verderrr!!
    I love it <3

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superr:D!
    Iloveit ^^
    Goed Geschreven ^^

    snel verderr:D
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen