Proloog!

Have fun!

Justin Bieber, tieneridool, is bezig met een tour door Amerika.
Daarbij wordt hij op de hielen gezetten door Papperazzi, Fans en zelfs door haters.
Hij probeert het veel te negeren, maar soms irriteert hij zich er mateloos aan.
De Papperazzi en de haters vindt Justin het meest vervelend, vooral als ze hem enorm uitlokken en hem zelfs bedreigen.
Daarom schakelt zijn moeder, via een oude bekende, een bodyguard in.
Deze bodyguard heeft een vrijwel duister verleden, amar zou bij verre weg de beste kandidaat zijn om Justin te beschermen en als chauffeur te werken. Zijn naam is Victor Sinclair. Wat Justin niet weet is dat hij ex-marinier is en vele gevaarlijke missies heeft gedaan waar hij maar net levend uit kwam. Hij heeft daarna ook een enorm conflict gehad met zijn superieuren en is in de gevangenis terecht gekomen. Desniet te min krijgt hij ook zijn tweede keus.
In een korte beschrijving is hij zeer sarcastisch, lichtelijk aggresief, eigenwijs en (in het begin) geen liefhebber van de muziek van Justin Bieber...

Justin zal door de stroevige samenwerking van de twee in het begin veelal ook eigenwijs zijn en weinig van Victor zijn instructies opvolgen. Daardoor komt Justin ook wel weer in de problemen.

Have fun!

Ciao

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen