Foto bij 1.3

Liam Payne.

We reden over de zandwegen tussen allerlei weides. Onze manager had ons net verteld dat we voor een bepaalde tijd op een ranch zouden verblijven. Ik vond het niet zo erg, totdat ze zeiden dat we moesten helpen. " We kwamen daar toch om uit te rusten ? " Mompelde ik zachtjes, ik zag Niall om kijken, die voor mij zat en hij begon te zuchten.. Blijkbaar had hij mij gehoord en vond hij het ook niet zo'n pretje. " Nog een half uur en we zijn er ! " Ik keek door het raam, allemaal gras, soms een verdwaalde koe erin, die aan het grazen was, maar verder niks. " Hmpf, dit word nog wat. " Ik kijk naar Zayn en merk dat hij naar mij kijkt. " Nja, zo hebben we misschien wel de rust om weer nieuwe nummers te schrijven voor ons nieuwe album, die bijna af is. " Harry en Louis kijken me nu ook aan en beginnen te knikken. " Kom op jongens ! Het valt reuze mee. " Hoor ik Paul zeggen vanuit voorin. " Ja dat zal. " Mompel ik zachtjes en zie Niall in de lach schieten. Ik kijk hem boos aan en hij stopt gelijk. Iedereen draait zich weer om en leg mijn hoofd tegen het raam. Misschien zijn het wel van die oude mensen waar we blijven ? Zouden ze aardig tegen ons zijn. Ik bedoel, wij zijn ook maar beroemdheden die er even tussen uit moeten. We zijn ook nog maar tieners. " Hopen dat we niet veel fans verliezen, door de lange tijd dat ze amper wat van ons horen. " Ik knik instemmend en zucht dan hard. " Jongens, niet zo triest. Maak er wat leuks van. " Ik sluit mijn ogen en hoor de kiezelstenen knisperen onder de wielen van het busje. " We zijn er bijna nog een kwartier. " Hoor ik de chauffeur mopperen. Ik hoor gelijk allemaal gezucht waardoor ik een beetje begin te glimlachen. Hun willen dit dus ook niet, het zal wel moeten. Er komt een soort boerderij in mijn zicht waar ik twee meisjes allebeide op een paard zien zitten. We rijden het erf op en als snel stappen we uit. " Hallo jongens ! Welkom op Heartland. " Voor de rest hoor ik het al niet meer en begin rond te kijken. Als de vrouw voor mij staat geef ik haar een hand. " Liam. " Glimlach ik naar haar en ze laat mijn hand los. Mijn ogen kijken in het rond, de twee meisjes staan naar elkaar te fluisteren. Ik pak mijn koffer die de chauffeur uit de auto heeft gehaald, zuchtend kijkt hij me aan, blijkbaar is hij chagerijnig. Fijne rit voor Paul terug. Ik grinnik om mijn gedachten en zie Zayn opkijken. Ik wuif het weg en loop naar binnen, waar we de koffers in soort van gang neer zetten. Het is een klein boerderijtje maar wel heel leuk ingericht. Alle oude kenmerken komen terug in het interieur. " Oké jongens, ik ga. Ik kom over een maand kijken hoe het gaat. Ik bel jullie nog wel. " En weg is Paul. Over donderend kijk ik de richting in, naar waar hij is weggegaan. Dit word nog wat..

Reageer (4)

  • GistriaLisse

    amy moe met niall gaan

    1 decennium geleden
  • heycatnipp

    snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    lekker hard van Paul
    maar wel leuk
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Seamair

    yeah budiieeee :3
    snel verduuurr<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen