2.2
" Hé Amy ! " Ik zie Niall naar mij toe rennen. " Hai Niall, is het deze dagen gelukt op de ranche ? " Hij knikt en lacht. " Alles is goed gegaan, je opa had ons ook geholpen en had schema's gemaakt met wat me moesten doen. " Ik knik en geef hem een knuffel. " Dankje. " Voorzichtig laat ik hem los en ga in het hoge gras zitten. " Wil je rijden ? " Vraag ik aan Niall. Ik zie zijn ogen glunderen en ik pak zijn hand en trek hem mee naar de stallen. Ik begin Unique op te zadelen en zie Spartan heletijd naar me kijken. " He buddy. " Ik geef hem een aai waarna ik even op zijn hals klop. " Je zou op hem moeten gaan rijden. " Ik kijk achter me en zie Niall naar me glimlachen. " Eigenlijk wel. " Ik loop weer naar Unique en haal haar uit de stal. " Wil je de weide op of de bergen in ? " " Hmm, ik volg jouw wel. " Hoor ik hem zeggen en zie dat hij al op Star is gaan zitten. " Nou kom op ! " Zegt hij enthousiast waardoor ik in de lach schiet. Als ik op Unique zit beginnen we richting de bergen te rijden. " Mooi is het hier hé ? " Niall knikt en kijkt de hele weg zijn ogen uit. " Amy, nog sorry van je moeder. " Ik schud mijn hoofd en blijf naar Unique' manen kijken. " Sorry. " Hoor ik Niall piepen. " Hé, maakt niet uit. Gebeurt is gebeurt, ik kan het niet veranderen. Ik ben blij dat jullie op de ranch helpen, Opa, Louise en ik hadden het nooit alleen kunnen doen. " Hij glimlacht en gaat naast mij rijden. " Kom dan gaan we weer terug. " Ik spoor Unique aan en we rijden al snel weer op het bospad richting de ranch. " Ik wou dat ik hier altijd kon zijn, het is hier zo rustig. " " Inderdaad. " Zeg ik tegen Niall waarna ik naar achter kijkt. Blijkbaar krijgt hij de heletijd takken tegen zijn hoofd, doordat Star wat groter is dan Unique. Lachend kijk ik hem aan. " Komop, nog een klein stukje. " Ik begin te draven en zie Niall naast mij komen. Ik spoor Unique nog harder aan en we galopperen over het erf. Bij de stal stop ik Unique en zie Niall half dood op zijn paard zitten. Hijgend stapt hij af en kijkt me aan. " Mijn kont doet zeer. " Zegt hij, terwijl hij zijn handen op zijn kont legt. " Tjah. " Ik kijk hem lachend aan en leg het zadel van Unique weg. Haar hoofdstel laat ik nog om en maak haar vast aan een paal. Ik pak de tuinslang en begin haar voeten schoon te maken en haar hoeven uit te krabben. " Moet ik dat ook doen ? " " Nee hoor, ik doe dat zo wel bij Star. " Hij kijkt me glimlachend aan en probeert naar binnen te rennen. " Die heeft zeker wel spierpijn morgen. " Mompel ik zachtjes en mijn hoofd schud. Als ik helemaal klaar ben met de paarden loop ik naar beneden waar ik mijn hoed en schoenen wegleg. " Hé Amy ! " Ik zie Zayn op de bank zitten met een nintendo DS in zijn hand. " Ze zijn daar al de hele dag mee bezig. " " Heh wat !? " Ik kijk mijn zus aan die haar hand voor haar hoofd slaat. " Verslaafde kinderen. " Zeg ik terwijl ik naar ze toeloop. Ik ruk hun nintendo's uit hun handen en leg ze in de kast. " HE ! AMY ! " De sleutel draai ik om en leg hem ergens neer, waar hun hem niet zo snel kunnen vinden. " Ik was net bezig met een spel. " Hoor ik Louis zeggen en zie hem een pruillip trekken. " Kom op, het is buiten mooi weer. " AMY ! " Hoor ik iemand roepen en word in een knuffel getrokken. Ik knijp mijn ogen dicht en merk dat het Mallory is. " He Mallory. Jongens dit is Mallory, Mallory dit zijn Liam, Niall, Zayn, Harry en Louis. " Ik wijs de jongens aan en zie haar knikken. De jongens stellen zich voor en Mallory begint gelijk te praten. Die kan haar kop weer is niet houden, denk ik. Ik grinnik om mijn gedachten en zie Zayn naar me opkijken. Ik schud mijn hoofd en draai me om, waarna ik ons huis in loop.
--
Hier een paar vragen :
Heb je je verhaal gebasseerd op de boeken van Heartland of op de serie? By; xLoessx
Ik heb het gebasseerd op de serie, ik heb de boeken nog nooit gelezen of gezien. Ik wil ze graag kopen, maar ik weet niet waar en hoe heten ze ?
Reageer (3)
ik heb amy' keuze aleen zijn het boeken die veel te snel uit zijn
1 decennium geledenAntwoord op Je vraag.. het is gewoon het zelfde Heartland.. dat is in iedergeval de serie naam van de boeken en dus ook van het tv programma.. het is sowieso in bijna elke boek Händel te verkrijgen.. rond de 14 euro volgens mij.. Ik zal Je de eerste paar delen zeggen op volgorde: Alleen verder/ na de storm/ een nieuw kans/ kiezen/ tweestrijd/ doorbraak/ door het vuur/ overwinnen/ vol vertrouwen/ de uitdaging/ hindernissen/ amy's keuze/ red de paarden/ ontembaar.. dat zijn al heel wat er zijn ondertussen Wel meer Alleen die heb Ik en ken ik Nog niet.. en dan heb Je ook nog het kind of informatie boek over Heartland: de wereld van heartland... Allemaa van de schrijfster Lauren Brooke.
1 decennium geledenThat should be enough information.. i guess xd snel veeeeerder!
verder
1 decennium geleden