Foto bij 20 || Frauke

Lisa en ik wouden net uitstappen toen er twee gillende meisjes achter ons de boot uitliepen. “Ohmygod!” Riep het meisje met de bruine haren. “Dat zijn Frauke en Lisa van Louis en Liam!” Riep het andere meisje. Ik schoot in de lach. Lisa trok mij mee naar de meisjes.
“Calm down, van waar herkennen jullie ons?” Vroeg Lisa verbaast. “Van dit.” Zei het meisje en met de bruine haren ze wees naar een artikel met een foto van ons en de jongens in één of ander roddelblad. "Ik wist niet dat wij al zo bekend waren.” Zei ik. “Dan weten jullie het nu wel, zouden wij misschien met jullie op de foto mogen?” Vroeg het andere meisje verlegen. “Of course, I like photos.” Zei ik vrolijk. “Frauke, we zijn niet meer in Engeland hé.” Zei Lisa terwijl ze een pose aannam voor de foto.
Ik voegde mij ook bij Lisa en de twee meisjes, die nog steeds hysterisch stonden te springen. *KLIK* dat was het geluid van de camera. De foto was nog wel redelijk goed gelukt vond ik persoonlijk. “Ik ben Daphné en dit is Sofie.” Zei het meisje met de bruine haren, Daphné dus. “Fijn jullie te leren kennen.” Zeiden Lisa en ik met een glimlach. Na nog even te hebben gepraat was het tijd om te gaan. “Ik snap helemaal waarom Louis voor jou is gevallen, je bent leuk en grappig en alles erop en eraan.” Zei Daphné. Ik voelde hoe mijn wangen rood werden en zei: “Dankje, jij bent ook een leuk meisje.” Het andere meisje, Sofie kwam tussenbeide en zei: “Lisa en Liam zijn ook perfect voor elkaar.” “Nu moeten we echt gaan.” Zei ik, we liepen weg na nog even rap onze nummers te hebben uitgewisseld.

Reageer (1)

  • miekemaaiii

    SUPER lieve schat! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen