Foto bij 27. -Daphne

Enkele dagen later

Niall en ik hadden heel veel getweet de laatste dagen. Bellen ging niet echt, want dat zou teveel geld kosten. Ik moest tenslotte mijn beltegoed zelf betalen en de rekening zou dan veel te hoog oplopen. Mensen begonnen een vermoeden te krijgen dat er meer aan de hand was tussen Niall en mij, denk ik. Sinds ik Niall kende, had ik mijn twitter helemaal verandert. Eerst was het helemaal toegewijd aan One Direction. Ik had een 1D-achtergrond, een 1D-foto en een 1D-naam. Nu had ik een standaardachtergrond genomen, een foto van mezelf en gewoon mijn naam. De eerste dagen kreeg ik een paar haatberichten. Mensen dachten dat ik niet meer voor One Direction was. Ik negeerde het gewoon allemaal. Opeens kreeg ik een idee. Wat als ik nu eens skype aan zou maken? Dan zouden Niall en ik kunnen praten en zou ik hem kunnen zien. Ik had een account aangemaakt en stuurde Niall een privébericht om te vragen of hij ook skype had en of hij me wou toevoegen. Natuurlijk had ik ook mijn skypenaam in het bericht gezet. Nog geen 5 minuten later kreeg ik al een antwoord. Hij vroeg of ik nu even tijd had. Zo snel als ik kon, ging ik op skype. Ik accepteerde hem meteen en zag dat hij online was. Ik klikte op zijn naam en meteen zag ik hem zitten. Hij zat met een glimlach achter zijn computer. Zijn blokjes maakten hem nog hotter. ‘Hi, I miss you,’ was het eerste wat ik zei. 'I miss you too,' zei hij. Ik hoorde geklop op de achtergrond. 'Wat ben je aan het doen?' hoorde Harry vragen. 'Ik ben aan het skypen met Daphne,' zei hij, zonder zijn blik van het scherm af te halen. 'Ooh, ik wil mee skypen, mag het?' Niall begon te lachen. 'Ja, waarom ook niet.' 'Toen ik Harry zag zitten begon ik te glimlachen. Ze pasten niet allebei in beeld, dus moesten ze wat naar achter schuiven. Het lukte niet echt goed. De stoelen bleven in elkaar haken en net toen Niall wou zitten, viel zijn stoel achterover. Met als gevolg: Niall viel op de grond. Ik vond het echt hilarisch en kreeg de slappe lach. Het duurde zeker 5 minuten voor ik uitgelachen was. Dat kwam waarschijnlijk ook deels door Harry, die ook aan het lachen was waardoor ik ook niet kon stoppen. Opeens werd mijn scherm zwart. Alles viel uit. Het lampje van de batterij flikkerde. 'Nee, he. Niet nu!' riep ik kwaad terwijl ik spurtte naar de kabel. Ik stak hem zo snel mogelijk in en was nog net op tijd. Mijn webcam was gewoon even uitgevallen, maar ze waren nog online. Ik had ze net terug in beeld, toen Liam binnenkwam. 'Jongens, we moeten vertrekken. Anders komen we laat.' 'Sorry, Daphne. Ik moet weg. Ik ga je missen,' zei hij. 'Ik ga je ook missen,' zei ik. 'Ga je mij ook missen?' vroeg Harry met een smile. 'Natuurlijk, Harry. Jou ga ik keihard missen,' lachte ik. 'Hey, en ik dan?' vroeg Niall gespeeld kwaad. 'Jou ga ik superhard missen,' zei ik met een glimlach. Ik zwaaide nog eens en sloot alles af. Met een glimlach klapte ik mijn laptop dicht.




Hey allemaal! Ik wil even iets zeggen (:
Dankjewel dat je dit verhaal hebt gevolgd, maar ik denk dat ik het verhaal ga eindigen... Het is mijn eerste verhaal en ik vind het niet zo goed, ik vind het maar een saai verhaal :/
Ik ga nog wel een paar hoofdstukjes schrijven, maar er gaat een einde komen (:
xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen