Foto bij Chapter 14.

Iedereen weer bedankt voor de lieve reacties <3 Lara pov xxx

Rond een uurtje of 4 sta ik weer in de woonkamer van het appartement van Sabrina en mij. 'Godzijdank, je bent op tijd' hoor ik Sabrina roepen vanuit de badkamer. Ik grinnik even en loop dan mijn kamer in. Gelukkig had ik de gisteravond al een stapel kleding op mijn bureaustoel gelegd zodat ik nu kan kiezen wat ik aan ga doen. Ik besluit op een skinny jeans met me zwarte bikerboots, een zwart tanktopje met een leer jasje er over heen. Na het klaar gelegd te hebben op mijn bed spring ik snel de douche onder om mezelf op te frissen. Er zijn twee badkamers in het huis, één voor Sabrina en één voor mij. 'I want u back, want want u want u back'. 'Sabrien, ik weet dat je van zingen houdt, maar zingen houdt niet van jou dus shut up' roep ik naar der toe. 'Smoel dicht kermit' wordt er naar me terug gegooid. Ik glimlach in mezelf en stap de douche uit. Na 3 kwartier kijk ik in de spiegel. Voor mijn gevoel zie ik er goed uit dus doe ik nog wat lipgloss op en loop dan naar beneden.

'Ready to go?' vraagt Sabrina aan me terwijl ze met der autosleutels speelt. Ik knik en volg der naar der auto. 'Ik wil ook m'n rijbewijs' mompel ik als ik naast der ga zitten. Sabrina begint te lachen en draait de radio op volle toeren. 'Starships were made to fly' zingt Sabrina luidkeels mee. Ik begin te lachen en kijk uit het raam. De gebouwen vliegen voorbij en mijn gedachten dwalen af naar Nathan..


'Jullie zijn er!' roept Tom als hij zijn armen om mijn middel wikkelt en rondjes met me draait. Ik giegel en sla hem op zijn rug. 'Let me go' gil ik. Jayne komt binnenlopen en kijkt met opgetrokken wenkbrauwen naar Tom en mij. Hij laat me los en ik wrijf mijn kleding recht. 'Jij moet Lara zijn' zegt Jayne met een glimlach en strekt der hand naar me uit. Ik schud haar hand en glimlach terug. 'Dat klopt' bloos ik. 'Meiden!' roept Max en slaat zijn arm om Sabrina heen. Hij geeft der een knuffel terwijl hij zijn andere arm om mij heen slaat. 'Heb je er zin in?' vraagt hij aan me. Ik knik enthousiast en klap in m'n handen. 'Daar zijn ze' zegt Sabrina als Siva, Jay en Nathan bikkerend binnen komen. 'We hebben een enthousiaste fan hier' grapt Max over me als ik niet stil kan zitten. Ik geef hem een klap tegen zijn schouder. 'Laat een meisje blij zijn met der eerste concert ja' lacht Nareesha als ze een flesje water naar me toegooit. Onhandig vang ik hem op. Nathan komt naast me zitten en trekt me dicht tegen hem aan. 'Wat vindt je van een foto? Een foto van je eerste concert?' vraagt Siva. Ik knik en de jongens komen naast me zitten. Na een paar foto's gemaakt te hebben met alle jongens, nemen ze ook een paar foto's van mij alleen met de jongens. Siva tilt me op, Max zit aan me oor, Tom kietelt me, Jay trekt een gekke bek en Nathan geeft me een kus op mijn wang. Jayne belooft me om de foto's op te sturen en wenst me veel plezier met de show.

Na de show ben ik nog steeds hyperactief. 'En hoe vondt je het?' vraagt Jay als hij zijn voorhoofd afveegt met een handdoek. Ik begin door te ratelen over hoe geweldig ik het vond. Jay begint te lachen en trekt me in een knuffel. 'Ik ben blij dat je het leuk vondt mop' fluistert hij in mijn oor. 'Jongens, de meet and greet begint over 10 minuten. Opfrissen en omkleden' roept Jayne naar binnen. Ik neem afscheid van de jongens
en Sabrina brengt me naar huis. 'Ga je niet mee?' vraag ik aan der als ze in de auto blijft zitten. 'Nee ik ga nog ff naar Jay, ik blijf bij hem slapen. Als er iets gebeurd of je moet me spreken, kan je me altijd bellen' ze geeft me een kus op mijn wang en rijdt weg. Een avond alleen, wat kan er gebeuren?

Reageer (6)

  • McGuiness

    Ohh, die foto lijkt me dus echt geweldig! Ik wil ook zo met hun op de foto! Alleen dan moet Nathan even een gekke bek trekken, en dan moet Jay mij een kus geven. Maar die hoeft van mij niet per se op mijn wang hoor. Die kus mag van mij op zich ook wel op mijn mond zijn, hoor. Dat heb ik eigenlijk zelfs nog wel heel veel liever. <3

    1 decennium geleden
  • casualty

    hmmmmz :') she falls asleep and dreams about nathan. en en en dan *dingdong* nathan is there:D

    1 decennium geleden
  • PrimRue

    heeeeel veeel..
    gehe i like your storie, snel verduuuurr(flower)

    1 decennium geleden
  • Yongguk

    Nou je kan Nathan gaan vragen (AA) -wbw-

    1 decennium geleden
  • DarkSideXx

    Oooooooow, wat zou er toch kunne gebeuren? *denkt even heel diep na*.....
    ik weet het! De Ghostbusters komen langs!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen