W-what happend
blair pov;
' word wakker blair we mogen uit het ziekenhuis'gilt een hypere obito .' Nog ff obito 'kreun ik.'Moet ik je eruit trappen blair-kun?'vraagt hij me droog.'Oké ,oké ik ga der al uit ,ik heb gewoon niet kunne slapen nouja omdat mijn ouders niet zijn geweest en ik weet niet of der wat met ze is'mompel ik chaggie.'Der zal niks met ze zijn hoor'zeg obito lief.'Minato-sempai heeft gezecht dat we over 10 minuuten op het veldje moeten zijn 'zegt obito tegen me.Ik knik pak mijn kleren en loop naar huis,de vogeltjes fluiten en het ziet der vredig uit.Als ik voor mijn huis staat ,voel ik een vreselijke aura,ik hoor geen geluid wat is er toch gebeurd ?Vraag ik mezelf af.Ik loop naar binne en .. en ,omg wat is er gebeurd.Ik loop langzaam en bang mijn huis in.' Mam ,pap ?'fluister ik.Ik loop de gang in en zie bloessporen ,ik ren door de hele villa heen en zie nergens iemandt .Alleen sporen van een slagveld en bloed.Dan ren ik naar de kelder en tref ik m'n hele clan aan.Opgehangen als dood vlees.Ik moet kokhalzen en zak op m'n knieen.' Wat is hier gebeurt ?'gil ik huilend.Ik zie mijn moeder en vader opde grond liggen ze zijn door midden gehakt.Ineens komen er 2 hoofden recht voor mijn neus op de grond gevallen ,ik kijk omhoog en zie nog meer hoofden .Ik kan me niet meer bewegen en begin hysterishe te gillen en huilen.' Wat is hier gebeurt ?'gil ik huilend.Ik voel dat mijn adem zwaarder word.Ineens valt er een hoofd bovenop me.Dat was het toppunt ik begin te flippen en hyperfentileren.Ik ren zo snel mogelijk het huis uit.Huilend ren ik door konoha sommige kijken me aan ,andere geven me geen blik.Ik ren huilend naar het veldje .Als ik daar ben aangekomen vlieg ik huilend om obito heen.' Wat is er gebeurt ? Bloed je ? Blair wat is er gebeurt ?'vraagt obito me bezorgt.M'n hyperfentilatie begint erger te worden .' Kalm aan ,rustig adem diep in en uit'zegt minato kalm .Hij pakt mijn handen vast en doet adem oefeningen met me.' Ik .. ik kan het niet zeggen ,te pijnlijk .. kijk zelf maar'breng ik er huilend en hijgend uit.Ze knikken en ik ren snel naar mijn huis toe .Ik heb het altijd lekker rustig en fijn gevonden om wat afgelegener te wonen maar nu vind ik het ineens afschuwelijk.Ik loop over in ingetrapte deur heen.De andere volgen me op de voet.Voor de deur van de kelder neem ik diep adem en open ik hem toch.Als ik beneden sta begin ik weer hysterishe te huilen.Obito slaat zijn armen om me heen en kijkt geschokt om me heen.' Ik ga hier nooit meer naartoe ,nooit meer'breng ik er huilend uit.' Kijk wat hier staat'zegt kakashi geschokt.'De overgeblevene ,jou krijg ik nog wel'staat er op de muur geschreven .Ze hebben het over mij .Ik kijk de andere geschokt aan en begin nog harder te huilen.' Kunne we gaan?'vraag ik huilend.Obito pakt mijn hand en trekt me mee dit afschuwelijke huis uit.Ik kan niet stoppen met huilen wat ze ook zeggen.' Waar is minato ?'vraag ik ze huilend.' Hij is dit melden bij de hokage'zegt obito kalmerend.Hij streelt met z'n hand door mijn haren en maakt kalmerende geluiden.' Kom je bij mij slapen ?'vraagt obito me ineens.'Zouden je ouders het goed vinden ?'vraag ik hem.De tranen rollen nog steeds over mijn wangen.' Na wat er gebeurd is vinden ze het wel goed hoor'zegt hij kalmpjes.Ik knik, en loop met hem mee.' Ik ga dan ook maar naar huis,sterkte blair ik zal het tegen daisy zeggen'zegt kakashi op een onkakashi manier.Terwijl hij wegloopt.Ik loop met obito mee en probeer mijn tranen tegen te houden,we lopen rustig zijn huis in waar zijn moeder bezig is met koken.' Mam ? Mag blair hier vanavond blijven slapen?'vraagt obito lief aan zijn moeder.'Ehm ,dat moet je aan je vader vragen lief.'zegt zijn moeder lief.' Maar er is iets verschrikkelijks gebeurt met haar,je weetwel het meisje dat mijn leven redde'zei obito tegen zijn moeder.' Is zij het ? Ik heb het gehoort.. tuurlijk mag ze hier blijven slapen ,van mij mag ze zelfs een tijdje blijven slape hoor'zegt zijn moeder aardig.'Arigatou gozaimasu'zeg ik dankvol terwijl ik buig.Obito leidt me naar boven .Ik slaap bij hem op de kamer.' Als je ,je wilt douchen dan doe je het maar 'zegt hij lief.Ik knik en neem wat handdoeken van hem aan.Ik douch me een half uur en kleed me om met schone kleren die minato nog voor me heeft gehaald uit het huis.' Dat luchtte op obito'zeg ik lief.'We gaan zo ete heb je honger?'vraagt hij me kalm. Nee heb niet zo'n honger obito ,maar bedankt'zeg ik lief hij knikt en loopt naar beneden.Ik ga bij het raam zitten en staar naar buiten.Tegen de avond ga ik in bed liggen slapen,niet in hetzelfde bed als obito maar wel in dezelfde kamer.Ik voel me niet veilig en kan niet slapen.' Kun je niet slapen blair ?'vraagt hij me kalm.' Ben je nog wakker ?'vraag ik hem.' Ja door jou gedraai'zegt hij schaapachtig.' Ja sorry,ik voel me gewoon niet meer veilig,.. zou ik meschien bij jou in bed mogen liggen?'vraag ik hem blozend.Ik zie hem blozend ja knikken en ik ganaast hem ligen.Hij heeft alleenmaar een broek aan.Ik leg mijn hoofd op z'n borstkast en hij slaat beschermend een arm om me heen.' Veilig genoeg zo ?'fluistert hij.Ik knik en hij drukt me een zoen op m'n kruin.We zijn nu een echt koppel volgensmij.Ik val rustig in slaap ,geen rusteloze slaap maar ik kon inieder geval slapen.
Reageer (1)
Oh my god arme Blair!
1 decennium geledenHet is allemaal zo zielig T_T
Boh niemand komt aan Blair ^^ Ze heeft mij nog ^^
Al zijn Blair en Obito heel lief en schattig samen
Mrja snel verder
X