004.
Na het concert hielden de boys een signeersessie. Roos en Emma stonden in de rij aan te schuiven, wachtend tot ze vlak voor de neus van de hotties zouden verschijnen. Na lang wachten is het eindelijk Roos' beurt. De eerste die aan de lange tafel zat was Zayn. Hij keek en vroeg: "And how is this beautiful lady called?" Roos ging ervan blozen. "Roos", zei ze. Ze pakte het kaartje en liep door naar de volgende. De schattige Louis keek haar nu recht in de ogen. "Roos?" vroeg hij. Roos knikte verlegen. Ook dit kaartje nam ze mee. Nu zat Harry voor haar. Roos kreeg het warm. Die krullen, die ogen, die lach... Roos smolt helemaal weg. "Hello babe", zei Harry. "My name is Roos, but if you think babe 's better, I can change my name into that", grapte Roos. "No, I like your name", was zijn antwoord. Toen hij het briefje aan haar gaf raakten elkaars handen enkele seconden. En Roos voelde dat er wat in haar hand geschoven werd. Ze keek en zag een klein briefje in haar hand steken. Vlug stak ze het weg en nam het kaartje van Niall aan. En vervolgens ook dat van Liam.
Roos wachtte op Emma. Maar kon het niet laten om eerst even te kijken wat er op het briefje stond. "Hé Em, moet je zien!" Roos liet Emma het briefje zien.
"Wat heb je nou weer van de grond opgeraapt?" zei Emma sarcastisch.
"Nee, kijk dan! Het is een briefje!"
"En wat staat er dan op? Volgens mij is dit een grap. Roosie, je gelooft dit toch niet?"
Teleurgesteld stak ze het briefje weg, maar haalde het dan onmiddenlijk weer boven.
"Weet je, daar kunnen we maar op één manier achterkomen."
Op het briefje stond een plaats en een uur. Ze zou aan een of ander hotel moeten staan om 21 uur.
"Je gaat er toch niet heen?" vroeg Emma verbaasd.
"Nou, wat dacht je dan? Als het geen grap is, misloop ik misschien mijn kans om mrs. Styles te worden. Ik ben niet gek!"
"Roos, roos, roos. Door erheen te gaan ben je gek! Misschien is het briefje wel van een of andere pedo. Ik heb liever niet dat je gaat."
"Nou ga dan toch gewoon mee?" zei Roos hoopvol.
"Oké, ik dacht dat je het nooit zou vragen", zei Emma glimlachend.
"Ik ken je al lang, maar u blijft me verbazen, juffrouw!" antwoordde Roos. De meiden gingen wat drinken in een klein cafétje in de buurt. En daarna zouden ze meteen naar de bestemming van de afspraak gaan.
Er zijn nog geen reacties.