Give me everything TONIGHT(door SmilingMe)
Sam en Kurt liggen samen op het bed van Sam de Titanic te kijken. Kurt zit naast Sam met tranen in de ogen, er druipt wat kwijl uit zijn mond als hij Leonardo DiCaprio ziet verschijnen op het beeld. Sam kijkt naar Kurt en bedenkt zich dat hij er best leuk uitziet. Kurt negeert Sam's blik en kijkt strak naar het scherm.
Kurt stopt de film en kijkt Sam aan,Sam wilt hem zoenen maar Kurt houdt hem tegen."Sorry ik kan dit niet ik, ik... ik heb Blaine gezoend" zegt Kurt voorzichtig. Sam voelt een traan over zijn wang lopen, hij pakt Kurts hand en sleurt hem naar buiten. Eenmaal buiten aangekomen gooit hij de deur dicht met de woorden:"Ik wil je nooit meer hier zien!".
Kurt loopt treurig richting zijn huis, met de gedachte dat hij Sam heeft pijn gedaan. Kurt kijkt op zijn horloge en schrikt, O MY GAGA ik moet naar Blaine om te oefenen.
Eenmaal bij Blaine aangekomen staat het muziekje al op, Quinn zit bij de open haard met tranen in haar ogen. Blaine ziet Kurt door het raam en doet open, hij wijst met zijn ogen naar Quinn om duidelijk te maken dat ze rustig aan moeten doen. Als Quinn opmerkt dat Kurt er is draait ze haar hoofd weg, Kurt komt bij haar zitten en probeert uit te leggen dat hij haar niet wilde kwetsen:"Lieve Quinn, ik en Blaine wilden je echt niet kwetsen het ging gewoon plotseling zonder dat we het merkten, misschien is het beter dat je Blaine vergeeft hij bedoelde het niet gemeen!". Quinn snikt een paar keer en knikt, ze duwt Blaine weg en loopt naar buiten. De deur gaat met een klap dicht.
Blaine start de muziek opnieuw en geeft Kurt snel een kus. Dan beginnen ze weer te zingen.
Kurt pov.
Ik heb nu officieel verkering met Blaine, ik was zo blij. Alleen heb ik wel Sam eerst moeten dumpen,hij leek erg verdrietig. Quinn heeft ook gehuild maar is uiteindelijk ookweggegaan. Ik ben blij dat het goed gekomen is. Ons liedje word vast fantastisch, we doen het al goed. O MY GAGA ik moet gaan het is al laat, ik ga mijn maskertje op doen en dan slapen.
LOVE U Blaine...
Blaine pov.
Ik heb met Kurt, dat werd wel tijd zeg. Hij is zo lief geweest tegen Quinn en hij dumpte Sam, VOOR MIJ!!! Hij is echt het beste vriendje die je maar kan wensen. Beter dan Sebastian die ik vorig jaar had!
*ding dong* Blaine rent naar de deur en doet open met een glimlach. De glimlach verdwijnt als hij ziet dat Sebastian voor de deur staat:"Heey, wat doe jij nou weer hier!" zegt Blaine chagrijnig. Sebastian duwt Blaine opzij en loopt naar binnen. Hij gaat zitten op de mooie witte bank die vlak bij de open haard staat. "Ik vroeg me af hoe het ging, je zit nu op een andere school en ik dacht misschien is hij nog single?". Blaine loopt naar Sebastian om te zeggen dat hij niet meer single is tot Sebastian hem zoent.
Blaine duwt hem weg en roept boos: "ik heb een vriendje, jij bent het niet waard om gelukkig te worden, uit mijn ogen verdwijn ik wil je nooit meer zien, nadat jij mij gedumpt hebt voor de nieuwe leadzanger! GA WEG".
Sebastian loopt boos weg terwijl de telefoon van Blaine afgaat. "Met Blaine Anderson, ja, ok, nee hoor, snap ik, is goed, doeei, ik houd ook van jou". Blaine begint te juichen, zijn ouders komen op bezoek. Kunnen ze gelijk Kurt ontmoeten ze vinden hem vast aardig.
Reageer (4)
thnx iedereen
1 decennium geledenSnel verder!!
1 decennium geledenJEEJ !!!
1 decennium geledenStomme Sebastian ook!! (
1 decennium geledenSnel verder!!