Part 28
Enjoy.
Jake komt terug als hij heeft betaald en we lopen de pizzaria uit. 'Wat denk je ervan? Nog even rondlopen, of terug?' vraagt hij. 'Ik stem voor nog even rondlopen.' antwoord ik al snel. Ik heb gewoon nog geen zin om naar huis te gaan. 'Oke, dan zal ik u nu een kleine tour geven van deze straat.' Jake glimlacht en praat met een engels accent. Misschien doet hij dat wel om mij te pesten, want tja, ik kom uit Londen. 'Als u nu rechts kijkt, ziet u de bekentste boom van de straat, en tegelijkertijd ook de enige boom. Maar als we twee meter verder lopen,' hij rent naar een steegje, en ik volg hem op de voet, lachend uiteraard. 'dan ziet u een prachtig klein parkje. Het park bestaat uit eenendertig bomen, negen bankjes, zeven prullenbakken en een meertje met een chinese brug.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'En jij hebt zeker alles geteld?' Hij knikt zijn gestoorde maar mooie hoofd. 'Je moet toch iets doen als je je verveeld? Laten we kijken hoe boom nummer negenentwintig zich voelt.' Hij strekt zijn arm naar me uit en ik pak hem vast. Hij sleurt me letterlijk mee het park in en stopt voor dikke boom. Er staat iets in gegrafeerd. Met mijn vinger ga ik er langs. 'Jake was here!' fluister ik. Ik hoor Jake zacht lachen. 'Ooi geschreven in een dronken bui.' hij pakt een sleutel en krast weer in de schors van de boom. 'Wat ga je schrijven?' vraag ik nieuwsgierig. 'Wees geduldig.' zegt Jake half lachend. En niet veel later doet hij een stap achteruit. Ik kijk snel wat hij heeft gekrast. 'Jake was here with the sweetest Demi!' ik voel gewoon hoe rood ik ervan word. Het is lief. Heel lief. 'Je bent toch niet weer dronken, hè!' roep ik lachend uit. Want hij had in het restaurant aardig wat wijntjes op. Hij schud zijn hoofd. Ik glimlach en als het kon zou ik nog roder worden. 'Wilde je nog een geheim weten?' vraagt hij dan. Ik knik, waarna hij dichterbij komt en zijn armen om me heen legt. Zijn lippen komen dichterbij, ik pakt zijn vest gewillig vast. Zijn zachte warme lippen raken zacht en teder die van mij. Hij legt een hand in mijn nek en trekt me tegen hem aan. Ik maak me los van zijn lippen en leg mijn hoofd tegen zijn gespierde schouder. 'I like you.' fluistert hij zachtjes in mijn oor.
Reageer (3)
Yaaaay like Jake en demi
1 decennium geledenwoep woep. snel verder!
1 decennium geledenOMG, zo perfect!! Ik bedoel de chinese brug!!!! AAAAWH! Ik zweer het je als ik ooit zo'n brug zie ga ik het fotograveren voor mijn leven!!
1 decennium geledenJake, is so sweet!!! Ze hebben gezoend!!!! AAAAAAH!
Nu kan ik slapen.
Good night!