---1 uur later---

---Justine---

Samen pakten we alle koffers in omdat de jongens binnen een uur moesten vertrekken. Toen ik klaar was met mijn koffer hielp ik met de anderen. Een beetje later zaten we samen in de zetel nog wat te vertellen. ‘ Shit, we moeten binnen 5 minuten weg!!!’ zei Harry. Meteen sprong iedereen recht en liep naar de kamer om zijn koffer te halen. Ik wou net de kamerdeur uitlopen toen ik werd teruggetrokken aan mijn pols. ‘ Krijg ik al geen afscheidskus meer?’ vroeg Harry. Ik liet mijn koffer vallen en sloeg mijn armen rond zijn nek. Ik keek hem met een verliefde blik aan en zoende hem. Zachtjes beet hij op mijn lip en gewillig opende ik die. Zijn tong verkende mijn mond. Stilaan verwijderde hij zijn lippen van de mijne en keek hij me lief aan. ‘Ik zal je missen Hazz.’’Ik jou ook .‘ zei harry. Hij sloeg zijn armen rond mijn middel en trok me naar zich toe. Hij gaf me nog een laatste kus.’ Harry ,kom je nu, we moeten nu echt vertrekken! Riep Zayn. Harry en ik liepen de kamer uit naar de voordeur waar de jongens stonden. ‘Ik zal jullie echt missen.’ Zei ik met tranen in mijn ogen. ‘We komen terug binnen een week of 3.’ Zei Liam. Ik knikte als teken dat ik dat goed vond. ‘Groepsknuffel!!’ riep Louis. Ik voelde armen rond me heen maar ik had alleen maar aandacht voor de armen die rond mijn heupen lagen en die mijn handen met de zijne verstrengelden, die van Harry dus. Toen iedereen weer losliet gingen we naar beneden. Daar gaven we elkaar nog een knuffel en ik gaf Harry nog een kus. Ik deed de deur open en iedereen stapte naar buiten. Zij liepen naar hun auto om zo naar het vliegveld te gaan en ik liep naar huis. Ik zwaaide nog een laatste keer en liep toen mijn huis in. Met tranen in mijn ogen liet ik me vallen op mijn bed en met tegenzin stond ik weer op toen de bel ging. Ik opende deur en werd meteen omhelsd. ‘Ik moest je nog een knuffel geven.’ Bracht Harry al stotterend uit. ‘Ik hou van je.’ Zei ik terwijl de tranen over mijn wangen stroomden. ‘Ik ook van jou.’ Volgens mij was Harry ook aan het wenen want mijn shirt was nat. Toen ik mijn ogen opende zag ik de jongens zwaaien vanuit de auto. Ik zwaaide terug terwijl er een glimlach op mijn gezicht kwam te staan. Harry duwde me een klein beetje van zich af en drukte zijn lippen op de mijne. Zijn tong gleed langzaam over mijn lippen en gewillig opende ik die. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan toen ik voelde dat Harry de deur met zijn voet dicht deed. ‘Privacy is toch toegestaan, of niet soms?’ fluisterde hij tegen mijn lippen. ‘Harry we gaan onze vlucht missen, we moeten echt vertrekken!’ Schreeuwde Niall. ‘Ik zie je binnen 3 weken terug liefje, ik weet dat het lang is maar we kunnen contact houden via skype, twitter en sms.’ ‘Ja is goed, ik zie je binnen 3 weken.’ Zei ik terwijl ik hem nog een klein kusje gaf. ‘Hij opende de deur, gaf me nog een knuffel en liep toen naar de auto. Ik zwaaide en wierp ze een handkusje toe. Nadat ze terug hadden gezwaaid vertrok hun auto. Ik sloot de deur en liep met betraande ogen naar boven. In mijn kamer plofte ik neer op mijn bed en nam mijn Iphone. Ik had een nieuw bericht van Harry. Ik mis je nu al liefje. Hazz xxx. Ik mis je ook Hazz. Justine xxx. Ik ging liggen en niet veel later viel ik in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen