Bella Thompson.

" Laat me los. " Grom ik en zie Louis verschrikt opkijken. Ik maak gebruik van de situatie en haal zijn armen van mij af. Ik ren de trap op en doe mijn andere kleren aan die in de was en droger zijn geweest. Mijn haren doe ik in een staart en ren de trap af naar beneden. " Bella blijf. " hoor ik Louis zijn stem. " Waarom ? " Snauw ik, ik kijk hem boos aan en loop naar de voordeur. " Ik ehm, sorry van net. " Blijkbaar was de vloer heel interessant geworden voor hem. Ik pak de deur klink en duw hem naar beneden. De deur doe ik moet een zwaai open en gooi hem met een klap dicht. Ik ren de gallerij af, rennend ga ik de trap af en zie iemand met blond haar in het park zitten, tegenover het complex. " Hee Niall ! " Hij kijkt verschrikt op, maar glimlacht toch als hij mij ziet. Ik ga naast hem zitten in het gras en kijk naar hem. " Heb je gehuild ? " Vraag ik zachtjes als zijn schouders op en neer blijven gaan. " Nee. " fluisterd hij zacht. " Komop, lieg niet. " Ik kijk hem doordringend aan en geef hem een knuffel. Zijn schouders blijven schokken en ik merk dat mijn shirt nat word, maar dat maakt niet uit. Ik wrijf over zijn rug waarna ik hem voorzichtig los laat. " Wat is er ? " Vraag ik voorzichtig. Niall kijkt voor zich uit naar het water, als ik naar het water kijkt zie ik ons twee zitten, maar dan in spiegelbeeld. " Het is gewoon.. " Ik kijk hem aan en zie hem nog steeds naar de vijver staren. " Laat maar, het is dom. " " Niks is dom. " Geef ik als weerwoord. Hij kijkt op en kijk naar mijn gezicht. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik voel al snel een arm om mijn schouder, waardoor ik ga blozen. " Wat doe jij hier eigenlijk. " " Hmm, Louis deed irritant. " Zei ik maar, ik wil niet dat hij zijn vriend iets aan doet. " Waar zijn jullie andere bandleden eigenlijk, jullie zijn toch met zijn vijven ? " Vraag ik zachtjes. " Hmm, dat klopt en die zijn bij familie denk ik. " Ik knik en kijk naar de vijver. " Hoezo ben jij niet naar je familie ? " Hij haalt mijn hoofd van zijn schouder en kijkt me aan. " Ik woon in Ierland, en kan moeilijk voor twee dagen even heen en weer vliegen en ik had er niet zo'n zin in eigenlijk. " Dat laatste zegt hij twijfelend. Ik knik begrijpend en geef hem een kus op zijn wang, waarna ik gelijk wegloop..

sorry voor het niet schrijven van gisterenn, ik heb nog niks op voorraad en mijn oom is gestorven dusja, gisteren was een hectische dag. Ik probeer vanavond nog wat voor jullie te schrijven en misschien morgen te activeren. (: Reacties graag ? Is het nog leuk ? Moet er nog wat gebeuren ? Ik heb trouwens nog een verhaal geschreven maar niet geactiveerd, moet ik die activeren ? Ik heb al redelijk veel delen geschreven (:

Reageer (5)

  • Bagnall

    gecondoleerd


    super leuk stukje <3

    1 decennium geleden
  • Annaxheartx

    Veel sterkte meis !

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Gecondoleerd!
    en toch super mooi geschreven!

    1 decennium geleden
  • OnethingEmy

    Gecondoleerd
    .x

    1 decennium geleden
  • heycatnipp

    gecondoleerd!

    en ja het is nog leuk! (: snel verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen