O15.
" Wake up Bella, we've got breakfast. " Ik open mijn ogen en kijk in een paar heldere blauwe ogen. Niall. " Goodmorning. " Zeg ik hees. Hij lacht en schud zijn hoofd waarna hij op gaat staan. " Kom, hup je bed uit. " Hij pakt mijn deken vast en trekt hem omhoog, waardoor alle koude lucht onder de dekens komt. Rillend ga ik rechtzitten en wrijf in mijn. " Dat hoefde je niet te doen. " Grom ik waarna ik op sta en mijn sokken aan doe en de trap af dender. Beneden aangekomen blijf ik even stil staan, omdat alles begint te draaien. Te snel naar beneden gelopen. Ik wrijf over mijn slapen waarna ik naar de keuken loop, waar ik Louis zie staan. " Hi Lou ! " Hij lacht en geeft mee een klap op mijn kont. " Privé terrein. " Zeg ik met spleetoogjes. Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden en ik zie dat Louis ook moet lachen. Al snel barsten we in lachen uit en zie ik Niall heletijd naar Louis kijken. " Wat is er met hem ? " Zeg ik zachtjes in mezelf. Al lachend sta ik op en pak een drie borden die ik op de keukentafel zet en zie Niall emotieloos naar de tv kijken. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. " Wat is er ? " Hij schrikt blijkbaar van mijn stem, want zijn hoofd schiet omhoog. " Niks Bella, ga maar naar Louis. " Hij duwt me weg waarna hij een jas aantrekt en de voordeur met een klap dicht slaat. " Die is weg. " Hoor ik Louis zeggen, waarschijnlijk dacht hij dat ik dat niet gehoord had, maar dat had ik wel. " Het is je vriend. " Zeg ik met een ondertoon. " Zal wel. " En hij gaat weer verder met waar hij mee bezig was. " Omelet ? " Ik schud mijn hoofd en ga aan tafel zitten. " Ik pak wel brood, ik snap niet dat jullie dat in de ochtend weg kunnen krijgen. " Zeg ik wijzend naar zijn bord, waar een omelet op ligt met heel veel kruiden. Hij haalt zijn schouders op en begint te eten. Ik pak een broodje en smeer hem, waarna ik hem gelijk op eet. " Ik denk dat ik straks maar naar huis ga. " Louis knikt " Wel jammer, het was wel gezellig. " Ik knik en glimlach naar hem. Hij glimlacht terug en blijft me aan kijken. " Staar niet zo. " Zeg ik verlegen waarna ik op mijn bord focus. Ik kijk niet meer naar Louis. Ik hoor een stoel naar achter schuiven en zie een paar voeten naast de mijne komen te staan. Ik voel een arm rond mijn schouder en Louis trekt me op zijn schoot. Blijkbaar was hij de stoel naast mij gaan zitten. " Niet zo verlegen zijn Bella.. " Zegt hij terwijl hij een paar plukjes van mijn haar achter mijn oren strijkt. " Je bent zo lief en mooi Bella. " Hoor ik Louis met een hese stem zeggen. " W w w at? " Zeg ik verschrikt. Ik wil van zijn schoot afstappen maar hij pakt me steviger vast. " Niet doen Louis. " Zeg ik, maar hij doet er niks op uit..
Sorry dat ik gisteren niet had geschreven, ik had mijn hoofd er niet naar staan, aangezien mijn kleine nichtje van 5 weekjes hier was en ik haar de heletijd vast had. (: sorry. vanavond misschien nog een stukje als ik naar stage ben geweest :"D
Reacties ?
Reageer (4)
Louis, don't rape her okay xd. Snel verder x
1 decennium geledensnel verder<33
1 decennium geledenoehhhhh <33
1 decennium geledensnel verder!
Oeh<3
1 decennium geledenSuper
Snel verder<3