15
vanochtend was en een idioot tegen mijn mooiste auto aangereden. en moest ik van me moeder door naar het ziekenhuis voor een check up. ik kwam laat de klas in gelopen en iedereen keek me bezorgd aan. en Allison zat helemaal aan me was geplakt. ik trekte Kaylin mee uit de aula om te vragen waarom Allison zo deed want die kende haar tenslotte beter. Maar natuurlijk ook om te vragen of ze nog zin had om die middag wat met mij te gaan doen. al snel ging de bel weer en ik liep richting de klas en Allison ging weer bij me zitten. Deze keer kon ik het niet halen en keek haar aan 'Waarom loop je me toch de hele tijd achteraan man?' ik keek haar geiriteert aan, en haar gezicht verandere al snel in een droevig gezicht, ze stond op en ging naast Kaylin zitten. ik sloeg me handen voor me gezicht en dacht 'fack wat heb ik nu weer gedaan' ik zuchte en kon me hoofd niet meer bij de les houden. ik pakte me tas op en liep het lokaal uit en gooide de deur dicht met een harde knal en ging in me eentje in de aula zitten, nog geen twee minuten later kwam kaylin de klas uitlopen 'Hey whats up?' vroeg ze aan ze kwam naast me zitten 'Die Allison aardig meisje hoor, maar lijkt net plakbánd' ik zuchte! en Kaylin begon te lachen 'sorry' ze glimlachte en keek me aan 'Maakt niet uit hoor' ik glimlachte 'je bent gewoon geschrokken van dat ongeluk of niet?' vroeg ze aardig 'Nou dat niet eens, me mooiste auto is dood' ik keek haar aan en zuchte 'gecondoleerd' zei ze sarcastisch. ik grijnde 'ja bedankt eh' en ik glimlachte. 'zullen we vamiddag samen naar de sloop' zei ze, en op dat moment kwam Allison eraan lopen en die rende weg met tranen in haar ogen. ik keek Kaylin aan 'wat heeft zei?'ik zuchte.
Reageer (2)
Snel verder!
1 decennium geledenAaahw
1 decennium geledenSnel verder!