Foto bij 016

Megan-Nicole Moore


Ik trek mijn schone onderbroek en short wel aan achter een scherm aan en graai snel in een sieraden bak. Ik haal er een klein roze armbandje uit en er staat I (H) Niall op. Ik besluit hem om te doen en pak een setje nep wimpers en doe ze op. Ik doe wat eyeliner op en trek snel een paar Vans aan. Ik kijk in de spiegel en check of mijn kleding goed zit. Ik zie Harry en Louis ook al klaar staan en ik loop naar ze toe. We lopen gezamelijk de trap af en lopen door naar de keuken om ontbijt/lunch te maken. Ik werp een blik op de klok en zie dat het al bijna één uur is. Harry begint met een lepel op het aanrecht te slaan en wat te schreeuwen. Ik pak uit de koelkast een paar eieren en pak een pan uit de kast. Ik zet het fornuis aan en zet de pan er op. Ik klinkt plotseling keiharde muziek door het huis en zie Louis onschuldig kijken terwijl hij daarna als een debiel begint te dansen. Ik lach en doe een stukje boter in de pan terwijl ik Harry achter me voel staan. Hij prikt in mijn zij waardoor ik een spastisch beweging maak. Ik tik mijn ei op de rand en doe het in de pan. Ik gooi de schil weg en maak een soort pannekoek. Ik leg het ei op een bord en Harry maakt ook een ei voor zichzelf. Louis zelf neemt een schaaltje muesli en zit al aan tafel. Ik zit naast hem neer en Harry gaat al snel tegen over ons zitten. We eten in stilte ons eten op en gooien daarna alles in de vaat wasser.

De rest van de dag was rustig en het was al bijna vijf uur als mijn mobiel gaat. 'Met Megan-Nicole.' Ik hoor al snel de moeder van Chantal, 'Kan je Chantal nu alvast even ophalen de vergadering is verplaatst.' Hoor ik de moeder van Chantal zeggen en ik zeg dat ik er zo aan kom. Ondertussen komen de andere ook binnen en ik sta op van de bank, 'Ik ga ik moet op Chantal passen.' Ik geef iedereen snel een knuffel en ren naar boven waar ik mijn spullen pak en weer naar beneden loop.

--
Jullie moeten even kiezen uit deze jurkjes
Zeg 1, 2 of 3 in je reactie en welke de meeste stemmen heeft wint ;DD!
Hoe meer reacties hoe sneller een nieuw hoofdstuk!

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen