Part 27
En srry voor een korte.
Ik zucht en zet een glimlach op mijn gezicht. 'Anyway,' begin ik. 'jij weet nu een geheim van mij. Ik denk dat ik nu een geheim van jou verdien.' Snel en hevig schud hij zijn hoofd. 'Ik heb geen geheimen. In iedergeval geen interessante.' Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. Hij glimlacht onschuldig. 'Waar blijft die pizza...' verandert hij het onderwerp. 'Nee, nee, nee. We gaan nou niet het onderwerp veranderen! Ooit ga je me een geheim vertellen.' ik knipoog en niet veel later wordt het eten gebracht. We vallen gelijk aan. Blijkbaar hadden we meer honger dan we eerst hadden gedacht. En toch blijf ik aan Charissa en Harry denken. Wat zouden ze nu doen? Misschien zitten ze nu ook wel ergens pizza te eten. Of een super deluxe restaurant die Harry gereserveerd heeft voor hun alleen. Of gewoon een macdonalds. 'Oke, wil je een geheim weten?' vraagt Jake uit het niets. Ik knik snel. Ik ben nou eenmaal nogal nieuwsgierig. 'Ik...' begint hij stilletjes. 'droom wel eens in zwartwit.' Hij lacht tevreden. 'Zo, dat is eruit.' 'Is dat alles?' vraag ik een beetje teleurgesteld. 'Iedereen dheeft dat wel eens!' Hij haalt zijn schouders op. 'Het is wel een geheim. En Demi,' 'Ja?' vraag ik sceptisch. 'Eetsmakelijk.' zegt hij doodleuk. Ik laat me teleurgesteld tegen de rugleuning van mijn stoel vallen. 'Je bent gek, Jake.' 'I take that as a compliment.' hij lacht en knipoogt. Hij is weer zichzelf. Want sinds hij de rol van de muis had gekregen was hij een beetje stil. Hij is weer helemaal Badboy Jake.
Reageer (1)
And I love badboy Jake.
1 decennium geledenDat moest er nog achter, ben je helemaal vergeten.. Stoute jij!
Misschien moet ik het maar zelf aan gaan passen.
Ik ben depressief!!Snel veder!