Foto bij 26. -Niall Horan

Ik zat weer opnieuw op de trein op weg naar Londen. Terwijl ik terugdacht aan vandaag begon ik te glimlachen. Eigenlijk had ik best wel veel geluk gehad. Als ze me een uurtje later getweet zou hebben, zou ik al terug onderweg naar Londen zijn. Ik ging een beetje onderuitgezakt zitten. Ik luisterde wat muziek en viel in slaap. Enkele minuten voor de trein aankwam, werd ik weer wakker. Ik stak alles weer in mijn rugzak en wachtte tot de trein stil stond. Gelukkig zag ik net een taxi toen ik uit het station kwam. In de taxi stond de radio op en daar luisterde ik naar. Opeens hoorde ik One Thing. Het stond blijkbaar op nummer 2 in de hitlijst. Ik grinnikte toen ik dat hoorde. Ik begon vrolijk mee te zingen. 'Zo zo, grote fan?' vroeg de taxichauffeur. Hij moest eens weten... 'Ja, ik ben een grote fan,' zei ik en ik begon te lachen. Toen ik thuis was, betaalde ik en liep ik zo snel ik kon naar de voordeur. Wat was ik blij dat ik thuis was! Ik gooide mijn tas neer en liep meteen naar boven. Ik nam een snelle douche en liet mij toen vermoeid op bed vallen. Ik lag amper enkele minuten of mijn maag begon al te rammelen. Ik zuchtte eens. Natuurlijk kon ik niet slapen als ik honger had. Ik stond op, nam mijn telefoon en bestelde een pizza. In de tussentijd dat ik moest wachten, zette ik de tv op. Er was niet veel op, dus zette ik maar een of andere stomme film op. De deurbel ging. Eindelijk! Toen mijn pizza op was ging ik nog snel mijn tanden poetsen en ging terug in mijn bed liggen. Ik zou alles morgen wel allemaal opruimen. Hoewel ik heel moe was, duurde het toch even voor ik de slaap kon vatten. Toen ik eindelijk sliep, ging de telefoon. “Dit kun je toch niet menen,” mompelde ik kwaad. Ik keek op het schermpje en zag Liam's naam verschijnen. “Hey,” begroette ik kort. “Hey, Niall. Hoe was het geweest?” vroeg hij nieuwsgierig. Ik had geen zin om nu heel mijn verhaal te doen. “Wel goed,” antwoordde ik vaag. “Dat klinkt overtuigend,” zei hij. Het sarcasme droop van zijn stem af. “Ja, het was echt geweldig, maar ik sliep net. Vind je het erg als ik alles morgen aan je vertel?” “Oh, ok. Sorry voor het wakker maken! Dan zal ik je maar laten. Daag,” zei hij. “Ja, dag,” zei ik en ik zette mijn gsm uit. Ik ging terug in mijn bed liggen. Ik was terug klaarwakker. “En bedankt, Liam,” mompelde ik. Na mij ontelbare keren te hebben omgedraaid, viel ik uiteindelijk weer in slaap.




Ok een korter stukje, maar ik had dit weekend écht veel huiswerk :/
Heel misschien post ik overmorgen weer een stukje, maar ik ben niet zeker want ik heb tot woensdag echt abnormaal veel huiswerk...
Reacties en kudo's altijd welkom (flower)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen