Chapter 020
Het werd tijd om maar eens op bed te gaan, het werd al donker.
Ja dat kon ik zien want er zat nog wel een spleetje nouja, groot spleetje bij het dichte getimmerde raam. Ik snap niet waarom je je raam zo raar dicht zou timmeren, oh wacht toch wel. Om er voor te zorgen dat mensen die er in vast zitten niet wegkunnen. Kut Liam, kut Harry, kut Louis en kut Zayn, hoe graag ik ze ook uit mijn gedachten wou bannen, ze kwamen steeds weer terug net als stof. Zo irritant, ik bedoel dat Liam niet uit mijn gedachten wou was normaal. Ik was altijd 24/7 bij hem, maar niet bij Harry, Zayn en Louis. Argh, vooral Harry kan ik wel wurgen.
Volgens mij was hij samen met Liam het brein en liepen Zayn en Louis maar een beetje achter hun aan. Maar alsnog ze hadden geen kik gegeven toen ik het over Liam had, oke ik moet echt stoppen, ik zat mezelf nog erger op te fokken. Het enige dragelijk was dat ik opgesloten was met Niall.
Niall is gewoon zo'n lief en schattig en ik vond hem gewoon cute.
Dat was alles, maar goed, hij zou nooit op mij vallen.
Oh wat zeg ik nou? Ik ben niet verliefd op Niall, dat kan gewoon zo snel al niet. Jeetje he, hij is te schattig voor mij. Nou oke wacht laat maar, misschien een heel klein beetje dan. Een heel klein piep beetje.
'Niall, I'm going to bed, how about you?' gaap ik.
OH GOD LAUREN WAT ZEG JE NOU? IK GA NAAR BED EN JIJ OOK? JIJ PERVERT.
Dat zeg je toch niet. 'Euh, I'm just c-c-curious where you wanted to sleep' stotter ik. Ja leuk , rood hoofd.
Nou ja, het is nog maar de eerste faal vandaag, wat ik zelf heel erg bijzonder vindt.
'Eh, well I wanted to sleep in the bed? If you don't mind' mompelde Niall.
Nee natuurlijk niet, maar ik mocht niet te hebberig lijken ofzo.
'Nonono, I don't mind' komt er natuurlijk weer veelste snel over mijn lippen. Het zal ook weer eens niet.
'So, you take the left? Or do you wanna sleep on the right side?' vraagt hij.
'I don't mind, you can choose' breng ik uit.
Lauren, Lauren, Lauren, wat doe je? Zo maar met een wild vreemde in één bed slapen hoor ik het stemmetje weer in mijn hoofd.
Nee, ik ben niet gek, maar dat is mijn ''volwassen stem''.
Die is heel verstandig, maar toch ook weer heel irritant.
Nou ja, I'm young so, fock it. Ik ga gewoon in 1 bed slapen, mét Niall.
'Well, I'm going to the bathroom' zei ik.
Reageer (2)
Omg, je kunt met dé Niall Horan slapen in één bed en dan ga je daar over twijfelen? Dan ben je volgens mijn niet goed bij je hoofd Oke nu klink ik als een slet en alsof ik gelijk bij iedere man in bed spring. Zo ben ik niet, tenminste dat hoop ik .
1 decennium geledenSnel verder <33
Super^^
1 decennium geledenSnel verder<3