Fourty-Nine
*Harry Styles
Ik weigerde hardnekkig Trevor aan te staren. Misschien leek ik een klein kind, maar dat moest dan maar. "Tuuuuut, Tuuuuut... Tuuuuut, Tuuuuut" klonk er opeens luid vanuit mijn jaszak. Ik trok mijn gsm uit mijn jaszak en keek op het schermpje. Onbekend. Zou Mell mijn nummer hebben? In dat geval had ik eigenlijk geen zin om op te nemen. Achja, je weet maar nooit. Ik klikte op het knopje rechts en bracht de gsm naar mijn oor. 'Hallo, met wie spreek ik?' klonk een vrouwenstem langs de andere kant van de lijn. Het was niet Mell, deze vrouw klonk ouder. 'Toevallig... ik was net van plan hetzelfde te vragen.' 'Spreek ik met Harry Styles? Van One Direction?' 'Nee, de andere.' merkte ik sarcastisch op. Een hoge, kakelende lach klonk langs de andere kant. Ze klonk niet gemeend, maar eerder een soort "slijmen-tot-ik-krijg-wat-ik-wil"-lach. 'Zo amusant! Zo geestig...' kirde de vrouw door. Ik fronste mijn wenkbrauwen en cirkelde met mijn vinger langs mijn hoofd om duidelijk te maken wat voor iemand ik aan de telefoon had. De rest zat ondertussen nieuwsgierig toe te kijken en probeerde iets van het gesprek op te pikken. 'Zet 'm op speaker!' vormde Niall met zijn lippen. Ik volgde zijn instructie's. 'Wie bent u en hoe komt u aan mijn privé-nummer?' 'Amelia Collins' antwoordde ze onmiskenbaar trots, alsof dat allebei de vragen beantwoordde. Het bleef even stil aan de lijn. Ik keek mijn vrienden aan die de naam blijkbaar even slecht leken te kennen als ik. Zayn haalde zijn schouders op en maakte een raar geluidje. Enkel Ariana keek geboeid naar de telefoon en scheen te weten wie het was. 'Hallo? Harry?' vroeg Amelia licht paniekerig. 'We zijn er nog.' antwoordde Louis.
'Ah, mooi, je hebt me op speaker gezet. Hoi jongens!' Toen er geen antwoord kwam ging ze maar verder. 'Jullie zijn duidelijk voor het eerst in Amerika, hé? Jullie zijn toch in Amerika, juist? Ik vermoord Karl als het niet zo is...' 'We zijn in Amerika, mag ik vragen waarom u dat wil weten?' vroeg Liam voorzichtig. 'Ach, toch zo beleefd... Goed opgevoed. Hoe dan ook: jullie kennen me natuurlijk van mijn bekende talkshow "Amelia", die ze ongetwijfeld in Engeland ook uitgeven, niet?' Het bleef stil. Gepikeerd ging de vrouw verder. 'Ik wil jullie in de show'
Reageer (3)
super verhaal!
1 decennium geledensnel verder(H)
Xloessx inderdaad
1 decennium geleden;o
1 decennium geledendie vrouw is eng
dat mag niet!
snel verder (:
xiloveit (L)