Chapter 018
OK, I'M SO SORRY, that I let y'all down.
Liam was haar beste vriend? Maar waarom? Hoezo? Waarom? Die vragen blijven maar rondspoken in mijn hoofd. Ik was al wel zo ver dat ik wist dat Liam ons nu allebei had gedrogeerd. Nou ja, Harry Louis en Zayn haar en Liam mij. Maar waarom? Waar sloeg dat op? Ik had de jongens toch niks aangedaan? Of wel? Was het omdat ik solo was gegaan? Vast niet.
Ik zag Lauren naar me kijken en ik wist dat ik echt aan het trippen was.
Nog even en ik lag spastisch op de grond als een zeehond. Ik dwong mezelf om te kalmeren, maar het lukte niet echt.
'GOD DAMN, HARRY EDWARD STYLES, LIAM JAMES PAYNE, LOUIS WILLIAM TOMLINSON AND ZAYN JAWAAD MALIK, YOU ASSHOLES' riep ik uit. Lauren keek me aan en ondanks dat dit heel serieus was beet ze op haar lip om niet te lachen. Haha, heel grappig was dit. Oke, ik zou zelf ook in lachen uit gebarsten zijn maar nou even niet. Harry Liam Louis en Zayn hadden ons hier opgesloten. Die gasten waren als broers voor me. Maar ik blijkbaar niet voor hun. 'Niall, why do you scream their names?' vroeg Lauren. Ohja, ik had haar nog niet verteld dat hun samenwerkten.
'Well, because our friends worked together' zei ik en mijn stem liep over van sarcasme. Ze keek me fronsend aan, alsof ze dat zelf al wist. 'I already knew that, that's why I was crying' verteld Lauren. Oke, ik wist dat ze slim was, en dat ik haar niet moest onderschatten, maar ik schaamde me dat ik dat niet eerder wist.
Reageer (2)
Love this story maare het is Zayn javadd malik verser is het verhaal
1 decennium geledenEcht geweldig
Whahaha spastisch als een zeehond
1 decennium geledenWist je dat Harry's real first name Harrald is? Oke echt niet boeiend
En je hebt de titel van het verhaal aangepast
Ik ben blij datj e weer door gaat, dit is echt awesome verhaal