---Niall Horan---
Stiekem deden we de deur op een kier en keken we er door. Ze zaten bij elkaar, en van beiden schokten hun lichaam. Justine was blijkbaar haar verhaal aan het vertellen aan Harry want de tranen stroomden bij hen alle twee over hun wangen. In een ruk keek Harry op terwijl Justine bleef vertellen, volgens mij had ze gezegd dat zij wel echt van hem hield. Niet veel later besprong Harry Justine en begon haar wild te kussen. Je zag dat ze van elkaar hielden, ze waren voor elkaar gemaakt. ‘Nu jongens.’ Fluisterde Louis terwijl hij de deur opende en we er allen stilletjes doorheen liepen. Ik liep met de emmer water naar hen toe en goot die leeg over Harry. Meteen sprong hij recht en vroeg waarom we dat hadden gedaan. ‘Om te vieren dat jullie samen zijn.’ Lachte Louis. Harry knuffelde Justine zodat ze ook nat zou worden. ‘Ik denk dat we maar eens naar binnen moeten gaan om te eten.’ Zei Louis. ‘Ja, goed idee, aangezien we om 14u weer naar huis moeten.’ Zei Zayn. ‘Kom we laten de tortelduifjes wel nog eventjes alleen.’ Bracht ik al lachend uit. ‘We roepen jullie als het eten klaar is!’ Riep Liam naar Justine en Harry.’ ‘Is goed!’ Antwoorde Justine. We gingen weer naar beneden met elk een smile op ons gezicht, blij dat het weer goed was tussen de 2 jongsten.
---Justine---
Ik ben blij, nu dat alles weer goed is tussen Harry en ik. Hij is het beste wat me is overkomen in m’n hele leven. Ik schrok op toen ik 2 warme handen op mijn heupen voelde. Harry legde zijn gezicht op mijn schouder en fluisterde iets in mijn oor dat moest lijken op ‘ ik hou van jou’. Ik draaide mijn hoofd en gaf hem een kus op zijn wang. Hij nam mijn handen vast en draaide me om zodat we nu oog in oog stonden. Hij bracht zijn lippen naar mijn oor en fluisterde : dans met mij. Zachtjes begon hij te neuriën, en samen bewogen we op het ritme van zijn prachtige stem. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder, en zijn duimen maakten cirkeltjes op mijn heupen. Hij duwde me een klein beetje van zich af zodat hij me kon aankijken. Zijn rechterhand plaatste hij onder mijn kin en zijn lippen drukte hij teder op de mijne. ‘HET ETEN IS KLAAR!!!!!’ hoorden we van beneden. Langzaam haalde ik mijn lippen weer van de zijne en nam zijn hand beet. Ik trok hem mee naar beneden en voor we naar binnen gingen gaf ik hem nog een kus.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen