Foto bij chapter 15.2

Cléo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (37)

  • Moustaches

    aawh, zo lief!
    ik weet niet of ik voor team zayn of team liam ben. je weet het bij allebei zo perfect te beschrijven...
    en wat ik ervan vind? ik denk dat het perfect is. ik ben echt jaloers op je schrijfstijl, hoe je al die dingen kunt beschrijven en er ook nog voor kan zorgen dat ik met mijn gedachten in het verhaal zit, hoe je alle gevoelens beschrijft, hoe je alle personages neerzet en hoe je me elke keer kan verrassen waardoor mijn mening weer verandert.
    en door die verrassingen zorg je er ook voor dat ik het blijf lezen, want normaal gesproken was ik bij zo'n lang verhaal al lang afgehaakt...
    ik weet zeker, dat als je een boek uitbrengt, het echt zo goed zal verkopen! mensen, ik ben echt jaloers op je schrijfstijl!
    snel verder<33
    ps. camille is echt geweldig met haar 'CLÉOOOOO!' (:

    1 decennium geleden
  • xxxsmile

    ow, owwww,
    Ik ben echt benieuwd wat Zayn doet als hij erachter komt.
    Het zijn nooit verspilde secondes als ik jou verhaal lees.
    Het is gewoon zo goed ! (:

    1 decennium geleden
  • cookiemanx

    Ik dacht echt dat Zayndaar stond.
    Maar ze moet gewoon weer terug bij Zayn en Liam moet haar beste vriend zijn (:

    1 decennium geleden
  • Scenery

    O mijn god, zó lief. Dat mogen ze wel vaker herhalen als het aan mij ligt!

    1 decennium geleden
  • Childish

    OMG DON'T GIVE UP ON ZAYN COME ON!!!???
    Als ze eens wist hoeveel Zayn van haar hield en wat hij allemaal voor haar doet om haar veiigheid en OMG!!! NOO LIAM DON'T !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen