Foto bij 21.

Kort stukje...
Reactie + kudo?
Straks misschien nog een stuk!

Lots of loooove

Het concert was geweldig: ik had ontzettend genoten. Natuurlijk was het als een lopend vuurtje rondgegaan dat Taylor Lautner bij het concert aanwezig was. We werden onwijs aangestaard en hij heeft zoveel handtekeningen uitgedeeld dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Nu lagen we heerlijk lepeltje lepeltje in bed. Ik had hem wel 15 keer bedankt voor deze geweldige avond en hem bedolven onder de kusjes. Ik hoorde hem diep zuchten en ik draaide me om.
“What’s wrong?”
“Ik vind dit echt super kut, maar…”
“Maar?”
Ik voelde mijn hart in mijn keel bonken, wat zou er aan de hand zijn? Zijn ogen stonden ernstig en zijn mond stond strak. Mijn handen werden klam.
“Ik heb vandaag te horen gekregen dat de opnames voor mijn nieuwe film vervroegt zijn in verband met slechte weersomstandigheden die op komst zijn. Daarom vertrek ik morgen en blijf ik sowieso twee maanden weg.”
Stilte. Ik zweeg, kon niet slikken en keek hem strak aan.
“Jasmin, ik…”
Ik haalde adem en zei: “Het is goed Taylor, het is werk.”
Taylor knikte en knuffelde me. Ik dacht na: ja het was goed, natuurlijk was het goed. Het was immers zijn werk, ik wist dat dit soort dingen konden gebeuren. Het was goed, maar God wat zou ik hem missen. En dat twee maanden lang!
Ik drukte een kus op Taylor’s lippen en nestelde me tegen hem aan. Ik voelde hoe zijn sterke armen zich om mij sloten. Ik genoot van zijn warmte, zijn geur en onze laatste nacht samen voordat hij twee maanden lang aan de andere kant van de wereld zou zitten. Ik sloot mijn ogen, wat had ik toch een geweldig leventje. Wat kon hier mis gaan?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen