*Zoey Miller

Ik dropte mijn sportzak in de hal en liet me vallen in de zetel. Het was een intensieve wedstrijd geweest, maar uiteindelijk hadden ik en Ariana Mell in de pan gehakt.
Nadat ik een bal tegen haar hoofd had geklopt, was het menens. Ze sloeg door en een paar keer durfde ik te wedden dat ze naar mijn hoofd mikte.
Ik liet me echter niet doen. Door alles uit de kast te halen, en een paar keer opnieuw naar haar kop te mikken, hadden ik en Ariana gezegevierd. Met een plof landde Harry naast me. Liefst had ik me tegen zijn borstkas gelegd en genoten van zijn warme huid, maar al de rest was ook in de kamer. Misschien konden we regelen dat we met zijn allen ergens naartoe gingen en dat ik en Harry op het laatste moment allebei ziek zijn. Of zou dat te hard opvallen? Ja, het zou zeker argwaan wekken. trevor liet zich aan mijn andere kant vallen en ik voelde me even wat ongemakkelijk. Het was stil tussen hem en Harry, opvallend stil. Ze weigerden zelfs hardnekkig elkaar aan te kijken.
Trevor legde een hand op mijn heup en trok me wat dichter bij hem, waardoor Harry op zijn tong begon te kauwen en naar zijn handen staarde.
De rest leek het ook op te merken. 'Is er iets ofzo?' vroeg Louis voorzichtig. 'Nee' antwoordden Harry en Trevor in koor. Ze leken een beetje op kleuters die net ruzie hadden gemaakt om een koekje en nu weigerden om nog met elkaar te spreken. Ik wist dat ze niet met elkaar overeenkwamen, maar zo erg? De spanning tussen hen was in ieder geval erg duidelijk te voelen en ik geloofd nooit dat er niets was. Iets klemde opeens samen in mijn borst. Zou Trevor het misschien weten van mij en Harry? Nee... In dat geval had ik er toch al van gehoord?
Of niet? Trevor was erg slim. Als hij iets wou kon hij verassend uit de hoek komen. Hij speelde een spelletje met ons, dat moest het zijn.

Sorry voor het korte stukje. Ik heb geen inspiratie maar ik wou jullie vandaag toch nog een deetje geven (flower) Krijg ik een kudo omdat ik het toch geprobeerd heb?[/quote

Reageer (1)

  • xLove1Dxx

    MELDING: Kudo succesvol gegeven.
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen