1.7
Als iedereen is geweest gaan ik en Louise rijden. " Louise kun je even sprongen maken. " Ze knikt en pakt gelijk een paar balken. Ik galoppeer door de bak en zie de jongens naar mij kijken. Hun ogen prikken in mijn rug, blijkbaar kijken ze mij alleen maar aan. " Done ! " hoor ik Louise schreeuwen. Ik focus me op de sprongen en ga de richting op van de eerste sprong. Unique springt zoals gewoonlijk weer goed, maar tikt net op het einde een balkje eraf. " Maakt niet uit meid. " Ik klop op zachtjes op haar nek en galoppeer nog een paar rondjes. Ondertussen is Louise al op Rose gaan zitten en rijd voor mij uit, om de sprongen te nemen. Als we uit gaan stappen komen de jongens de bak in. " Mogen wij nog even ? " Ik kijk Louise aan die schud. " Morgen weer, dan krijgen jullie allemaal een eigen paard aan gewezen. " Ze knikken teleurgesteld, maar blijkbaar zijn ze ook blij dat ze morgen weer mogen rijden. " Het is al negen uur, ik ga zo naar bed. " Louise knikt en zucht vermoeid. Elke dag om zeven uur op is vermoeiend, maar het is ook leuk. " Maandag moet je weer naar school. " Ik kijk haar chagerijnig aan en ze grijnst. " Zal wel. " mompel ik waarna ik Unique' stal op slot doe en alles weer op de goede plek leg. Ik loop het erf op waarna ik de deur van het huis open trek en zie de jongens niet. Die zijn blijkbaar al naar boven. Vermoeid trek ik mijn laarzen uit en loop de trap op. " Goodnight, morgen rond zeven uur maak ik jullie waker. Om te gaan helpen op de ranch. " " OM ZEVEN UUR !? " Ik knik en sluit de deur, en loop naar mijn eigen kamer. Ik douche in mijn badkamer en doe de kleren in mijn wasmand. Ik trek wat ondergoed aan als ik uit de douche kom trek ik gelijk de deur open van mijn kamer, zodat de stoom eruit kan en het wat kouder word. Ik poets mijn tanden en loop naar mijn slaapkamer waar ik mijn pyjama op bed zie liggen. Ik trek hem aan en ga in bed liggen. Ik pak nog snel mijn tekenblok van mijn nachtkastje en blader er door heen. Er staan bijna alleen nog maar paarden in en heel vaak de oude wilg midden in het bos op de open weide. Ik leg mijn tekenblok op mijn nachtkastje en trek de dekens hoog op. De koude dekens komt tegen mijn warme armen, wat mij rillingen geeft. Ik geeuw nog en keer en dan vallen mijn ogen dicht, waarna ik in een diepe slaap val.
" Amy wakker worden, we gaan de jongens wakker maken. " Ik zie Louise grijnzen en ben gelijk klaar wakker. Ik spring mijn bed uit trek een paar sokken aan en een voetbal broekje waarna we naar de logeerkamer lopen. Louise doet zachtjes de deur open waarna we de vijf jongens zien slapen. De geluiden van zacht gesnurk en wat gemurmel vult mijn oren. Louise telt af en dan springen we op de bedden. " WIE WAT WAAR !? " Louis zit gelijk in bed en opent zijn ogen. " Had ik kunnen verwachten. " Door het geschreeuw van Louis zijn de andere jongens ook wakker en kijken ze ons chagerijnig aan. " Opstaan ! We hebben werk te doen ! " Ik spring van bed naar bed totdat ik op een paar benen kom. " AU ! " Schreeuwt Zayn. " Wakker worden chagerijn. " Zeg ik lachend waarna ik me gelijk weg ren naar mijn kamer. Net als ik mijn deur dicht wil doen word ik vast gepakt aan mijn armen. Ik val op de grond en Zayn kietelt me. " GENADE ! " Hij blijft maar door kietelen en ik lach van plezier. " Stop ! " Hij stopt en ik ga zitten waarna ik mijn wangen droog maak met de onderkant van mijn slaapshirt. " Dat krijg je ervan als je op mijn been springt en me zo wakker maakt. " Zayn kijkt me lachend aan, waardoor ik weer begin te lachen. Hij steekt zijn armen dreigen naar mij uit waarna ik op sta en begin te rennen naar zijn kamer waar hij met de jongens slaap. " NEE NIET DOEN ! " Roep ik terwijl ik hun kamer in ren.
--
Van jullie reacties word ik ook niet veel wijzer, haha. Nja jullie zien vanzelf wel of Ty erin komt op niet ^^. Oh, morgen weer een hoofdstukje en hopelijk kan ik straks tot hoofdstuk 30 vooruit schrijven ^^.
Reageer (8)
ty moet er wel in xx
1 decennium geledenwoww tot hoofdstuk 30 doorschrijven :o
1 decennium geledensnel verder <33
Snel verder c:
1 decennium geledenwoehoee verduuuuurrr:3
1 decennium geledenLove it(H) snel verder Please
1 decennium geleden