Foto bij 23

sorry dat ik niet zoveel meer postte maar was gewoon al even helemaal inspiratieloos..

Tom pov.

Ik voel me op dit moment wel een beetje erg ongemakkelijk, ik hoor hoe Gustav zijn keel schraapt. 'Zullen we ze gewoon ergens in een kast stoppen?' vraagt Hermelien? Ik knik. Fred en George pakken samen Draco, ik en Bill pakken June en leggen haar samen met Malfidus in de kast die we half open laten. Plots begint Harry hard te lachen verbaast keek ik op : 'Ze zullen niet weten wat ze overkomen als ze ineens samen in een kast liggen' iedereen lacht mee. Bill kreunt: 'Kom we moeten opschieten! nablijven!' iedereen zucht en we rennen naar de grote zaal die erg leeg is, Vilder staat er hoofdschuddend te wachten. 'Net op tijd jullie snotapen, jullie mogen de hele zaal schoonmaken' hij wijst naar de bezems en meeneemprullenbakjes, het valt me nu pas op wat voor zooitje het is en ik zucht. 'Weten jullie waar Malfidus en Peters uithangen?' zeur zijn stem weer, met een pokerface knikken we allemaal van nee. 'O die krijgen het te bezuren!' zegt hij met zo'n typisch Vilder toontje, hij kijkt me boos aan terwijl iedereen grinnikt. Dan draait hij zich om en loopt met mevrouw Norks weg ons achterlatend in deze enorme troep.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen