Foto bij 000

I actually wanted to give this chapter a higher number. 'Cause at this moment we still had everything.

12 years ago

'Justin Drew Bieber en Elisa Robinson! Wat gebeurd er daarboven?!' Roept Pattie vanaf onderaan de trap. Verschrikt kijken we beiden op. Justin en ik waren gaan voetballen in de hal met een knuffel en we hadden een vaas omgegooid. 'Dat was mama.' fluistert Justin. 'Ja duhu, maar wat doen we nu?' Ik kijk naar Justin die naar de grond duikt. 'Kom we ruimen het op.' De glas scherven lagen overal en Justin begon ze op te ruimen. 'Uh, we mogen daar eigenlijk niet aanzitten, dat is scherp.' zeg ik, maar het is al te laat. Justin heeft zich met een scherf in zijn hand gesneden en de scherven zitten onder zijn bloed. 'Mama.' zegt Justin snikkend. Terwijl hij het glas loslaat. Justin zit zachtjes te snikken op de vloer en ik raak helemaal in paniek. 'MAMA!' roep ik en ik begin zelf ook te huilen. Dadelijk bloed hij dood. Ik had dat wel is op tv gehoord. De man had het niet gehaald wegens teveel bloed verlies. Dadelijk gebeurde dat ook met Justin. En daar zaten we dus dan. Twee kinderen huilend op de grond. De een omdat hij zich gesneden had en de andere omdat ze dacht dat hij dood zou gaan. Al gauw klinkt er gestommel op de trap en ik zie door mijn betraande ogen Pattie de trap op komen. 'Oh god.' zegt ze als ze ons huilend ziet zitten. Ze haast zich naar Justin toe en pakt zijn hand vast. 'Dit moeten we maar even schoon maken. Shht, jullie allebei, het komt allemaal goed.' Justin word de trap af getild en mijn moeder tilt mij op. Ik had haar helemaal niet naar boven zien komen, maar ik was ook zo druk bezig met Justin. Ik leg mijn hoofd tegen mama's borst en huil. 'Gaat Justin nu dood?' Pattie en mijn moeder lachen beiden. 'Nee hoor schatje, Justin is daar veel te stoer voor.' Ik kijk naar Justin die op het aanrecht in de keuken word gezet. Hij glimlach trots naar mij en ik glimlach trots terug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen