Foto bij 1.4

Amy Fleming

Samantha trok de deur open en liep voor mij naar binnen. Gepraat vulde mijn oren en ik hoorde verschillende stemmen door elkaar. De vijf jongens die ons blijkbaar niet hadden binnen zien komen draaide om met een glimlach op hun gezicht. Mijn zus en ik stelde ons voor waarna ik naar de keuken liep om een glas water te pakken. " Dit word nog wat. " Hoorde ik mijn zus in haar zelf mompelen. " Jup.. " Ik keek haar droog aan waardoor ze haar hoofd schudde. Ik lachte en hoorde mijn moeder ons roepen. " Samantha, Amy willen jullie deze jongens rondleiden ? " Ik zuchtte en keek mijn zus aan, die blijkbaar hetzelfde als mij dacht. Tuurlijk moesten wij dit weer doen. Onze moeder wist dat hij het haatte en toch liet ze dit ons altijd doen. " Mam ik moet nog huiswerk maken. " Verzon ik snel, proberend er onder uit te komen. " Hmm, nee dat heb je gisteren al gedaan schat. " Ik keek haar boos aan waarna ik me omdraaide en naar de stallen liep. Bij de stal aangekomen klom ik de ladder op en ging in de hooizolder zitten. Er lagen nog een paar lege blaadjes met een paar potloden. Hier zat ik wel vaker als ik alleen wou zijn, niemand stoorde hier mij. De paarden brieste wat en ik hoorde de vogels tsjilpen. Rustig dus. Af en toe hoestte er een paard en daar schrok ik nog wel is van, maar dat was gelukkig niet zo vaak. Ik bedacht me hoe het hier zou zijn als die jongens hier nu niet waren. Louise en ik zouden dan beiden in een beter humeur zijn en we konden gewoon ons gang gaan zonder gestoord te worden. Ik plantte mijn hand op het papier en begon vervolgens een paar lijnen te schetsen. Unique en ik hadden gisteren een rustige dag bij de oude boom. Herinneringen raasde voorbij in mijn gedachten. Vele teksten uit de oude boom, die ik erin gekerfd had waren belangrijk voor mij. Ze hadden een betekenis, een betekenis die niemand zou weten alleen ik. Al snel vormde zich een paard op het blad en zette ik Unique in een hoekje. Ik tekende hem af, hij moest in alle details perfect zijn. Unique was mijn favoriete paard, al sinds dat ze een klein veulen was. Ik was zelfs bij haar geboorte. Alle hoogte en dieptepunten heb ik met haar mee gemaakt. Mijn maatje is het. " AMY ! " Hoorde ik mijn moeder schreeuwen en drukte me op de grond achter een hooibal. " AMY ! HIERKOMEN ! " Volgens mij was ze echt woedend, maar het kan mij niet meer schelen. " AMY FLEMING ! " Ik hoorde wat gelach achter haar wegkomen en keek tussen een gaatje wat in de balken zat. Louise liep er maar chagerijnig achter en ik moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Ik was blij dat ze amper op deze plek kwamen. Louise keek naar boven en zag blijkbaar mijn oog en stuk van mijn gezucht tussen de planken door. Ze glimlachte en schudde haar hoofd en liep weer verder. Ze vond het blijkbaar dus niet erg. " AMY HIER KOMEN ! OF JE HEBT HUISARREST ! " Ik begon te grinneken, huisarrest vond ik niet erg ik mocht toch wel rijden en ik had toch maar één vriendin die ik alleen op school zag, dus dat was geen problemen. Ik zag dat Louise moeite moest doen om haar lach in te houden, ze dacht precies hetzelfde als mij over het huisarrest. Misschien gaat ze over een week wel weer weg naar haar werk en huis in New-York dat betekend nog niet dat ze door en door kent. Ze is vaak weg, ik mis haar vaak ook, maar het is ook fijn als ze soms weg is. Ze kan soms zó zeuren. Ik voelde dat mijn rug begon te protesteren door de houding waarin ik lag op de balken en ging recht op zetten waarna ik mijn rug rechtte. Ik zag de jongen met krullen naar mij kijken waarna hij een glimlach op zijn gezicht kreeg. Ik gebaarde dat hij stil moest zijn en hij knikte. Blijkbaar begreep hij mij. Vaag. Ik zag dat mijn moeder niet meer in de stallen was, blijkbaar moest Louise hun rondleiden. " Goodluck. " Mompelde in mezelf voor haar.

--
Omg, serieus, dit verhaal is gisteren geactiveerd nu al 26 abbo's en ik krijg heel veel leuke, spontane reacties :D. Dankjullie wel ! Hier nog een stukje, vanavond misschien nog één, als ik weer een paar delen vooruit heb geschreven ^^. Oh en voor de duidelijkheid, er zijn bepaalde dingen uit heartland, maar het is er niet speciafiek opgericht, ik heb de personages er wel uit gehaald en één vraag die veel mensen vroegen was of Ty er nog in voor kwam. Nou, ik denk het eigenlijk niet, misschien wel, moet ik even kijken of dan mijn verhaallijn nog wel klopt. En omg, dankjulliewel. <3

Reageer (5)

  • Seamair

    snel verduuuur Boo<33

    1 decennium geleden
  • ASSKICKER

    ik vind het nu al een leuk verhaal (:
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Skating1D

    Snel verder:)

    1 decennium geleden
  • ChesterChan

    Ik ook snel verder . (Y)
    Het maakt mij niks uit als hij er wel of niet er in vooorkomt

    1 decennium geleden
  • heycatnipp

    ja vanavond please nog een!!
    ik vind het echt ene leuk verhaal (:
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen