---Justine---

Hij barste ook weer in tranen uit en liep naar de andere kant van het dak. Ik ging op het randje staan en liet de wind in mijn gezicht waaien terwijl ik nog steeds huilde. De jongens hadden dit expres gedaan zodat we het weer zouden goed maken, dus moest ik er ook gebruik van maken. Maar ik wist dat Harry zou weglopen als ik ook maar iets zei. Op dat moment kreeg ik telefoon, ik nam op en hoorde Liam aan de telefoon. ‘Hallo Justine, het spijt me dat ik dit moet doen maar het is de enige manier om jullie samen te krijgen en te zorgen dat jullie het goed maken. De deur zit op slot dus jullie kunnen niet meer weg, en wij komen pas terug als jullie het goed hebben gemaakt. Ik moet nu hangen, daaag.’ Ik heb niet eens 1 iets kunnen zeggen, dank je. En blijkbaar had Harry het nieuws ook te horen gekregen want hij stond te schreeuwen tegen zijn telefoon. Toen Harry een beetje gekalmeerd was kon ik eindelijk weer nadenken. Ik dacht na hoe ik dit zou kunnen zeggen, maar eerst en vooral moest ik moed verzamelen om dit te zeggen.

---Harry---

Mijn hart gaat elke keer tekeer als ik haar zien, nu is dat precies hetzelfde. Maar deze keer is het ook omdat ik bang ben, ik bedoel, ze staat echt op het randje van het dak dus 1 verkeerde beweging en BAM. Ik moet haar helpen, ik wil haar helpen, maar als ik haar gezicht zie, haar stem hoor, zal ik weer breken. Denk Harry, denk, denk, denk. Ik schrik wakker uit mijn gedachten als ik haar stem hoor, die prachtige stem, tranen welden weer op en een paar seconden later verlaat de eerste mijn ooghoek. ‘Harry, het spijt me, laat me het uitleggen.’ Begon ze. Ik knikte kort, ik wilde het verhaal niet horen, ik wilde gewoon haar stem horen ook al moest ik ervan huilen. Onbewust luisterde ik echt naar het verhaal dat ze zat te vertellen want mijn gedachten bleven hangen bij een paar zinnen. Ik antwoorde niet omdat ik daar te gelukkig voor was, ik zei godverdomme omdat je weende door mijn schuld en omdat ik niet kon antwoorden. IK HOU WEL VAN JE!!! Dus wacht even, ze houd wel van me en ze zei alleen maar godverdomme omdat ze boos was op haar zelf. Dat slaat trouwens nergens op maar ze houd van me!! Ze was nog niet eens klaar met haar verhaal toen ik haar besprong en wild begon te kussen. Langzaam liet ik mijn tong langs haar zachte lippen glijden en gewillig opende ze die. Wow wacht eens even, wil ze nou mijn vriendin zijn of niet? Ik stopte de kus en keek haar aan. ‘Wil je mijn meisje zijn?’ ‘Vol overtuiging knikte ze, al snel vonden mijn lippen de hare weer. Ik kon ze eindelijk mijn meisje noemen. In een reflex sprong ik van Justine af toen ik water over me heen kreeg. ‘Voor wat was dat nu weer nodig.’ Vroeg ik aan 4 jongens die stonden te lachen. ‘We vieren dat jullie samen zijn.’ Lachte Louis. Ik keek naar Justine die bijna niet nat was in vergelijking met ik. ‘Haha, ik ben niet nat Styles.’ Zei ze. ‘Ja, maar daar komt snel verandering in.’ Zei ik terwijl ik haar aanviel en haar begon te knuffelen. ‘Nu ben je ook nat liefje!’ ‘Ja dankzij jouw.’ ‘Graag gedaan.’ Ze schonk me een lieve glimlach waardoor ik automatisch ook moest glimlachen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen