Naruto loves role playing games
' Heb je boek 7 en film 6 van harry potter al gezien?'vroeg sakura aan ino.' Jaaah ,harry doet me zooo denken aan sasuke ,knap en intellegent'zuchte ino.' Je hebt gelijk'zuchtte sakura.'Maar sakura griffel,je moet met me meekomen we hebben een bespreking in het gebouw van de orde van feniks'fluisterde ino wantrouwig.'Okee ino broom ,kom mee dan'fluisterde sakura terwijl zei en ino naar het gebouw slopen.Ze klopte 3x aan zeiden het wachtwoord en werde binnengelaten.'Griffel,broom daar zijn jullie dan eindelijk'fluisterde naruto wemel.' Sorry naruto'verontschuldigde ze beiden.' SLOOMIES'schreeuwde daisy en alysha.' Wat doen jullie hier'gilde naruto kwaad.'Nou ik vind sasuke nogal HAAWT,en ik vind dat hij niet in de handen van orochimaru vilijn mag vallen dus ik ga mee hem redden'zegt alysha liefjes.' En opa laat me er niet meer in omdat ik al z'n crediet van z'n creditcard heb op gemaakt aan Slangeleren laarzen,hij vond het moord of whatever en was in shock 'zei daisy kalmpjes.' WEGWEZEN JULLIE'gilde iedereen en daisy en alysha werden er zonder pardon uitgekickt.'Maar hoe moeten we ze redden ?'vroeg hinata leeflang.'Gewoon aanbellen'zegt naruto droogjes.'Wat een briliant plan .. NIET DUS'gilde sakura.Na een discussie gingen ze toch gewoon aanbellen.ze gingen bij orochimaru's grot staan en belde aan.' Wat moeten jullie'zegt een jonge met witblond haar groene ogen en een ronde bril ,genaamt kabuto malfidus.'We willen orochimaru vilijn spreken'gilde wemel.' Wie ,sinds waneer heet orochimaru vilijn met de achternaam ?'vroeg kabuto ze dom.' DUDE SPEEL NU MEE,DAS DE NIEUWE TREND HARRY POTTER NASPELEN BAKA'gilde neji kwaad op een niet neji manier.' Oh ehrm.. ja kom dan maar binne'zei kabuto schaapachtig.ze trokken hun takjes die stokken moesten voorstellen en ging naar de kamer waar het geschreeuw vandaan kwam.naruto trapte de deur in en vond iets schokkends.' OROCHIMARU ?'gilde hij.' OPA ?'gilde daisy die zichzelf mee had gesmokkelt.' Ehm erhm... het is niet wat het lijkt'gilde oro gay.' AHAHAHAAH OMG KIJK SASUKE AHAAAH'gilde shikamaru lachend.' Dude ,das nie grappig'gilde sakura.ze troffen een sasuke aan die naakt zat vastgebonden aan een tafel ,met z'n kont richting plafond en orochimaru die met een 3 voudige dildo in z'n hand naast sasuke stond,en volgens mij stonds de dilso op hardste trillstand want hij trilde toch wel hard.' OMG EN JIJ LIGT TE ZEUREN OVER LAARZEN JIJ ... JIJ HOMO'gilde daisy.Sakura en ino maakte sasuke kwijlend los die z'n kleren pakte en aandeed.' CRUCIO'gilde naruto terwijl hij met z'n takje naar orochimaru wees.Ino sakura sasuke en de andere rende hard weg terwijl naruto orochimaru verlamde voor 10 seconde.' 6 ... 7...8..9..10'gilde orochimaru en rende richting uitgang.Maar orochimaru kon de andere niet meer inhalen en gaf het op.' Kabuto breng me wat koffie'snauwde hij tegen kabuto.' Mijn anus is gekneusd'kreunde sasuke pijnlijk.' Krijg je dervan als je in de handen valt van een homo potter-kun'gilde ino.' Ino noem me niet potter-kun maar sasuke-kun please,ik voel me nu net een nerd met een bril.Laat Naruto harry potter maar zijn ,ik wil draco spelen jullie stelletje goeddoeners'zei sasuke kwaad.' JEEJ IK MAG HARRY SPELEN'gilde naruto.' OMG malfidus-san je bent zoo smexy 'gilde alysha terwijl ze sasuke omhelsde hij grijnzde en ze liepen leuk verder terwijl griffel en broom jaloers zaten te staren.
Reageer (5)
gestoord
1 decennium geledensnel verderxD
Omg heb me echt dood gelache weetje
1 decennium geledenVooral om : SINGSTAR
Deze storie is echt emga geniaal x']
Snel verder
xoxo
okee daar had ik dus bij moeten zijn snel een nieuwe hoofdstuk make dit is egt vet melig... oro dildo
1 decennium geledenwhawhawha!!! hilarisch gewoon! omg gay oro?
1 decennium geledenGhaha
1 decennium geledenGetver opa wat doe je nú weer T_T
Eikel O_O
Niet te geloven dat ie eerst geen homo was
Oro: IK WAS BI! JAA!
Oh iel leuk om te weten T_T
Oro: Uhu Maar ik hou toch van je hoor
o.o op wat voor manier
Oro: Oh getver niet vies denken hea wat denk je wel niet van me *gayhandje*
ik ben weg hier
*Rent weg*
OH EN SNEL VERDER
Oro: Jaa snel verder
Hou je mond
Oro: o.o oke
X